اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره سوادآموزی بجنورد خبر داد

پرداخت 4 میلیون ریال برای باسوادی هر نفر بی‌سواد

رئیس اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش بجنورد گفت: در طرح فرد به فرد سوادآموزی افراد با حداقل مدرک دیپلم می‌توانند با مشارکت در این طرح برای باسواد نمودن هر بی‌سواد مبلغ 4 میلیون ریال دریافت کنند.

پرداخت 4 میلیون ریال برای باسوادی هر نفر بی‌سواد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، بتول لنگری اظهار کرد: فرهنگیان، کارکنان دولت و سایر اقشار با مدرک دیپلم به بالا می‌توانند در طرح فرد به فرد سواد آموزی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه طرح فرد به فرد در سه دوره برگزار می‌شود افزود: در این طرح به فرد آموزش دهنده به ازای تعلیم و قبولی یک نفر در دوره سوادآموزی چهار میلیون ریال، دوره تحکیم سواد 450 هزار ریال و در دوره انتقال 6 میلیون ریال با کسر کسورات پرداخت می‌شود.

لنگری تصریح کرد: در این طرح تنها باید از افراد بین 10 الی 49 سال ثبت نام شود که پس از آمایش و بررسی اسامی فهرست بی‌سوادان معرفی شده از سوی متقاضیان برگزاری دوره‌های سواد آموزی،‌ مجوز اجرای طرح فرد به فرد صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب و لوازم‌التحریر به صورت رایگان به سواد آموزان داده خواهد شد، زمان ثبت نام در این طرح را تا 20 آبان ماه امسال اعلام کرد.

رئیس اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش بجنورد تعداد نفرات بی‌سواد برای اجرای طرح فرد به فرد را از یک تا هفت نفر و برگزاری کلاس را حداقل هفت الی 12 نفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شعار سال 92 هر مجتمع حداقل یک کلاس سواد آموزی است گفت: نظارت بر کلاس‌های سواد آموزی از آغاز تا زمان برگزاری آزمون با مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی است.

انتهای پیام/63001/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول