اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

صدا و سیما حضور مردم قزوین در دعای ندبه را به تصویر بکشد

نماینده ولی‌فقیه در قزوین گفت: صدا و سیما و تمام مسئولان باید حضور مردم قزوین در دعای ندبه را به تصویر بکشند.

صدا و سیما حضور مردم قزوین در دعای ندبه را به تصویر بکشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری دعای ندبه این دعا را سراسر نورانی و تفکر در آن را مهم دانست و اظهار داشت: باید در دعاها بیشتر تفکر شود چراکه این دعاها بسیار در نزد مؤمنان و مسلمانان دارای اهمیت فراوانی است و بیشتر در این دعاها تعمق کنیم.

وی افزود: در استان ولایتمدار قزوین در صبح‌های جمعه این دعای سراسر نورانی در مساجد این استان برگزار می‌شود.

امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از هیئت رزمندگان استان در برگزاری دعای باشکوه ندبه در این استان خاطرنشان کرد: باید تمام مسئولان دستگاه‌ها و ادارات به خصوص صدا و سیما بتوانند این حضور مردم ولایتمدار استان در برگزاری دعای ندبه را به تصویر بکشند.

این مسئول با اشاره به مکان برگزاری دعای ندبه در استان قزوین عنوان کرد: در این استان مکان‌هایی مانند مسجدالنبی وجود دارد که می‌تواند میزبان حضور با شکوه مردم باشد ولی اعضای هیئت رزمندگان و مسئولان دستگاه‌ها باید تدبیری در زمینه مکان این مراسم معنوی بیاندیشند تا شاهد حضور بیشتر مردم به خصوص نوجوانان و جوانان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد: باید نام و یاد خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و فداکاری‌های جانبازان و ایثارگران را گرامی داشته و فداکاری آن‌ها را فراموش نکنیم.

باریک‌بین تصریح کرد: امنیت، اقتدار و آسایشی که امروز ملت ایران دارد از برکت خون شهدا است که باید همیشه یاد آن‌ها را زنده نگه داریم.

سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز در ابتدای این جلسه در خصوص هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس دستاوردهای بزرگ و فراوانی به دنبال داشت و باید دلاوری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود تا همیشه در تاریخ جاودانه و ماندگار ماند.

این مسئول ادامه داد: امروز هرچه داریم از برکت خون شهداست.

مددخانی دبیر اجرایی رزمندگان استان قزوین در خصوص برگزاری دعای باشکوه ندبه در این استان عنوان کرد: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین مراسم معنوی دعای ندبه در 12 مهر ماه ساعت شش صبح در یکی از مکان‌های استان امامزاده حسین، چهار انبیا و مسجدالنبی به صورت مستقیم از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

در ادامه این مراسم ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیما مرکز قزوین نیز بر آمادگی این سازمان در پوشش برنامه مراسم معنوی دعای ندبه تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول