اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشن دانشجویی

367 دانشجوی علوم پزشکی یاسوج سال تحصیلی را آغاز کردند

367 دانشجوی جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با برگزاری جشن دانشگاهی، کلاس‌های درس خود را به طور رسمی آغاز کردند.

367 دانشجوی علوم پزشکی یاسوج سال تحصیلی را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسام‌الدین نبوی‌زاده ظهر امروز در مراسم جشن شروع کلاس‌های درس دانشجویان با تبریک به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه را مرحله جدیدی از زندگی افراد دانست که با بهره‌گیری از فرصت‌ها و موقعیت‌های حاصل شده بخش مهمی از شخصیت اخلاقی و علمی فرد را می‌سازد.

وی افزود: به عنوان فردی که بخش زیادی از عمر خودم را با کسب تجارب مختلف در دانشگاه برای تحصیل و تدریس گذرانده‌‌ام اگر بخواهم یک توصیه برای شما داشته باشم، آن چیزی نیست جز وقت‌شناسی و اهمیت به نظم در زندگی.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: یک فرد منظم از روز شروع تحصیل راه خود را مشخص می‌کند و انسان‌های منظم، اصولاً انسان‌های موفقی هم هستند.

نبوی‌زاده با اشاره به برخی امکانات این دانشگاه و مقایسه آن با دوره دانشجویان سال‌های قبل و قبل‌تر تصریح کرد: موقعیت‌هایی که امروز شما دارید بسیاری از دانشجویان قدیمی که به درجات علمی قابل قبولی هم رسیدند، نداشتند و این موضوع رسالت و انتظارات از دانشجویان جدید را بیشتر می‌کند.

وی، خود و همکارانش را آماده خدمتگزاری به دانشجویان دانست و عنوان کرد: با وجود مشکلات موجود شما دانشجویان نیز همت کنید تا موجب سرافرازی خود و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شوید.

نقش موثر دانشجویان در 8 سال دفاع مقدس

به گزارش فارس، سردار یونس امیری نیز در این آیین، تقارن هفته دفاع مقدس را با شروع فصل تحصیل، تقارنی میمون خواند و گفت: ‌دانشجویان در عرصه‌های ایثار و دلاوری‌های هشت ساله نقش موثری ایفا کردند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهید باکری، شهید کاوه و شهید زین‌الدین و رزمندگانی چون محسن رضایی و شمخانی دانشجویانی بودند که در کنار سایر دانشجویان، میزهای درس و بحث را رها کردند و به جبهه‌های جنگ رفتند.

وی گفت:‌ هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و پایمردی‌های هشت ساله همه مردم ایران است که به واقع عموم مردم و اقشار مختلف در جنگ و انقلاب سهم و نقش داشتند.

سردار امیری تصریح کرد: در دوران جنگ، هرگاه که قشر دانشجو به جبهه‌ها و عملیاتی اعزام می‌شد یک اطمینان خاطر مثال‌زدنی نیز وجود داشت.

وی برای دانشجویان جدیدالورود آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: همه شما امروز در کهگیلویه و بویراحمد اهل یک وطن هستید و مهم نیست که فلان دانشجو از فلان استان آمده بلکه باید در سایه وحدت و همدلی برای یک هدف مشترک تلاش کنید. 

انتهای پیام/82005/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول