اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان:

استکبار در مقابل اسلام و استمرار روح انقلاب دچار شکست شده است

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان گفت: استکبار در مقابل اسلام و استمرار روح انقلاب اسلامی دچار شکست شده است.

استکبار در مقابل اسلام و استمرار روح انقلاب دچار شکست شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با هفته دفاع مقدس پیش‌ازظهر امروز در مراسمی از ایثارگران اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان با حضور مدیریت و مسئولان اداره کل، فرمانده بسیج کارگری حوزه شهید بهشتی، و امام جماعت اداره کل فنی و حرفه‌ای تجلیل شد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان در این مراسم با اشاره به رشادت‌های ایثارگران دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور بزرگترین رشادت‌های جوانان و مردان غیور این مرز و بوم است.

قاسم صیادی با اشاره به اینکه دفاع مقدس بزرگترین افتخارات را به اندازه‌ تاریخ، ایثار و از خود گذشتگی رقم می‌زند، گفت: آزادی ملت شریف ایران مدیون از خود گذشتگی و فداکاری همه شهیدان دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های عدیده کشورمان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: به برکت خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان، جانبازان، آزادگان و تدبیر مسئولان و فرماندهان امروز با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و علی‌رغم تهدیدات، تحریم‌ها و فشارهای موجود شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی هستیم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان ادامه داد: با این اقدامات قدرت‌های مختلف در مقابل اسلام و استمرار روح انقلاب اسلامی دچار شکست شده است.

در ادامه مراسم امام جماعت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس ظرفیت مطلوبی برای نهادینه ‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.

حجت‌الاسلام سید فخرالدین موسوی ادامه داد: انتقال واقعیت‌های دوران دفاع مقدس به ویژه نقش‌آفرینی جهادگران به جوانان در قالب برنامه‌های مختلف در این هفته می‌تواند در نهادینه کردن این فرهنگ ارزشی در جامعه نقش موثری داشته باشد.

* رشادت‌های رزمندگان مانند گنجینه‌ای به صورت مداوم در حال فوران است

همچنین در ادامه فرمانده بسیج کارگری حوزه شهید بهشتی زنجان نیز خاطرات رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی را همچون گنجینه‌ای بیان کرد که به صورت مداوم در حال فوران است و گفت: ملت ایران مدیون پایداری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و همه وظیفه دارند همواره یاد و خاطره شهدا و جانفشانی ایثارگران را زنده نگه دارند.

رسول اکبری شور و شوق و انگیزه رزمندگان در دوران حماسه و ایثار را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: جوانان و حتی نوجوانان این سرزمین عاشقانه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل خود را وارد کارزار دفاع مقدس کردند و همین عشق و شور سبب شد که بتوانیم استکبار جهانی را ناکام کنیم.

وی با بیان اینکه امید است کشورمان به عنوان قدرتی جهانی در عرصه‌های بین‌المللی تاثیر گذار باشد، یادآور شد: ملت شریف ایران با پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای تأثیرگذار مقام معظم رهبری باید حافظ این انقلاب ارزشمند و‌ خون شهیدان باشند.

همچنین در پایان این مراسم از کارکنان ایثارگر و رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/73008/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول