اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است

امام جمعه بم گفت: دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ارزشمند در خدمت ما است و ما میراث‌دار این گنجینه عظیم هستیم.

دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت دینداری و پیروی از ائمه ‌اطهار (ع) است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام عظمای ولایت همه دولت‌مردان ما باید با تکیه بر دفاع مقدس و دلاورمردان این دوران با‌ارزش، نرمش قهرمانانه را سرلوحه کار خویش قرار‌ دهند.

وی عنوان کرد: ما موظف هستیم از شهدا‌، پاسداران، رزمندگان و ایثارگران تجلیل کنیم و به نسل جوان بیاموزیم که قدردان زحمات این عزیزان باشند.

امام جمعه بم ابراز داشت: اقتدار فرهنگی و دفاعی کشور ما به برکت خون شهدا است و‌ هر روز بر این افتخارات و اقتدار افزوده می‌شود.

دانشی تصریح کرد: دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ارزشمند در خدمت ما است و ما میراث‌دار این گنجینه عظیم هستیم.

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و تلاش مسئولان شهرستان بم برای نخستین بار تندیس شهدا ساخته و در سطح شهر نصب می‌شود.

وی با تاکید بر جذب جوانان در بسیج گفت: حمایت از سپاه و بسیج یک امر واجب است، زیرا مقام معظم رهبری بر این امر تاکید دارند و بسیجیان نیز باید همواره حامی ولایت‌فقیه باشند.

امام جمعه بم با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: حجت‌الاسلام روحانی پشتوانه‌های بزرگی همچون ملت و رهبری به همراه دارند و می‌طلبد اقتدار این کشور را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول