اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال در قم برگزار می‌شود

ملی‌پوشان آینده‌دار فوتبال کشورمان از هفته آینده تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌کنند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان و در هماهنگی صورت گرفته با هیئت فوتبال استان قم، ملی‌پوشان آینده‌دار فوتبال کشورمان از هفته آینده اردوی آماده‌سازی خود را در شهر مقدس قم برپا خواهند کرد.

برای همین منظور فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان قم تصمیم اتخاذ شده برای برگزاری اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان را به این هیئت اعلام کرد و به این ترتیب ملی‌پوشان به مدت شش روز در قم اردو خواهند زد.

با توجه به زمان پیش‌بینی شده برای برگزاری این اردو، تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان هفتم مهر‌ماه در قم حضور می‌یابد و از روز شنبه هشتم مهرماه تا چهارشنبه دوازدهم این ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم تمرین می‌کند.

این اردو در حالی به میزبانی قم برگزار می‌شود که با توجه به تصمیم کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال، نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم از هفتم شهریورماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و 25 بازیکن دعوت شده به این اردو زیر نظر مربیان تمرین کردند.

این اردو در حالی تا یازدهم شهریورماه ادامه داشت که بازیکنان دعوت شده از استان‌های تهران، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، اردبیل، کرمان، گیلان و اصفهان بودند و به مدت پنج روز تمرینات خود را برگزار کردند.

سپهر نصیری، عارف محمد علی‌پور، مهدی محمدیاری، محمدرضا داوری، طاها شریعتی، علیرضا انصاری، سیدرضا میرحسینی، مهرشاد دهناد سیدی، ارشیا عباسی و امیر دلالتی از تهران، محمدرضا گلی، وحید نامداری و معراج اسماعیلی از خوزستان، محمد شریفی از بوشهر، ذبیح‌الله کوهکن از سیستان و بلوچستان، حمیدرضا اکبری از فارس، مهرداد زارعی از قزوین، میلاد نجفی و علیرضا عزیزپور از اردبیل، احمد مزوری و مهدی داوری از کرمان، امیرضا حیاتی از کرمانشاه، محمود یاسور علی‌پور و محمدرضا محرمی از گیلان و علی زنبوری از اصفهان ملی‌پوشان دعوت شده به تیم زیر 14 سال کشورمان هستند.

آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کشورمان نیز روز پنجشنبه بیست و هشتم شهریورماه به کار خود پایان داد در حالی که تیم ملی زیر 14 سال از بیست و چهارم شهریورماه وارد اردو شده بود و تمریناتشان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری کردند.

بازیکنان تیم ملی زیر 14 سال آخرین اردوی خود پیش از سفر به قم را در کمپی که در میگون وجود دارد، برگزار کردند و دو دیدار تدارکاتی به ترتیب با تیم‌های نونهالان نفت تهران و منتخب نوجوانان شمیران برگزار کردند.

در حال حاضر حیدرشریفی سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان است و بازیکنان ملی‌پوش در حالی زیر نظر وی اردوهای مختلف آماده‌سازی را سپری می‌کنند که این تیم در حال آماده‌سازی برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی زیر 14 سال آسیا در اردیبهشت‌ماه سال آینده است.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول