اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خواستار شد

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری و آثار شاخص در موزه دفاع مقدس قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری و آثار هنرمندان شاخص استان در موزه دفاع مقدس قم تأکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری و آثار شاخص در موزه دفاع مقدس قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز با حضور در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص وضعیت احداث موزه دفاع مقدس در قم با سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا گفت‌و‌گو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این دیدار به همکاری‌های متعدد این دو دستگاه در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون در زمینه‌های مختلفی چون نشر کتاب، برگزاری همایش ایثارگران، تولید بازی انهدام 3، اهدای کتاب و... با سپاه قم و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همکاری مناسبی داشته که برای حفظ و معرفی ارزش‌های دفاع مقدس در تامین محتوای موزه انقلاب و دفاع مقدس نیز در حد توان از ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

اسماعیلی طبا به اهمیت محتوای این موزه اشاره کرد و اظهار داشت: برای راه‌اندازی موزه‌ای پرمحتوا و ارزشمند لازم است از هنرمندان شاخص استان کمک گرفته شود، بنابراین انجمن‌های هنری این اداره کل می‌توانند همکاری شایانی در این خصوص داشته باشند.

وی با اشاره به وجود آثار هنری مختلف در حوزه دفاع مقدس در قم گفت: هنرمندان این استان آثار فرهنگی هنری فراوانی را با موضوع دفاع مقدس خلق کرده‌اند، لذا استفاده از آثاری چون عکس، نمایش، فیلم، کتاب، شعر، طرح‌های گرافیکی و... می‌تواند محتوایی ارزشمند و جذاب در موزه دفاع مقدس ایجاد کند.

در این جلسه که سید رسول موسوی‌نژادیان معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز حضور داشت، در خصوص چگونگی و مراحل جمع‌آوری محتوای موزه دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول