اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان رمز موفقیت در دفاع مقدس بود

امام جمعه جم گفت: ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان رمز موفقیت در دفاع مقدس بود.

ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان رمز موفقیت در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر امروز در دیدار با فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی جم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروزه ما هر چه داریم مدیون خون شهیدان و ایثار رزمندگان است.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب و ایستادگی در مقابل استکبار در زمان جنگ رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌ها و ایثار رزمندگان بود و همچنین امروز تمام توجه دشمنان به سمت ارزش‌هایی است که ما را در دوران جنگ تحمیلی به موفقیت رسانده بود.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امروزه شما با درس خواندن و فتح قله‌های موفقیت می‌توانید ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشید و ایران اسلامی را به اوج قدرت خود برسانید که دشمن حتی فکر ضربه‌زدن به ایران اسلامی را نکند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج زینب کبری(س) شهرستان جم نیز گفت: هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام شهیدان را در هفته دفاع مقدس گرامی بداریم.

فاطمه فخرایی با بیان اینکه همه ما مدیون کسانی هستیم که برای آزادی این خاک از جان خود گذشتند، افزود: ما با یادآور روزهای سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، وظیفه اصلی خود که همانا دفاع از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خون شهدا است را فراموش نکنیم.

وی اضافه کرد: عزت و شرف امروز ایران مرهون پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بود و این پیروزی با مجاهدت و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان حاصل شد.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول