اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های عمومی کوهبنان خبر داد

کمبود نیرو در کتابخانه‌های کوهبنان

مدیر اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: این نهاد در کوهبنان موفق به کسب رتبه بالاتر از سطح انتظار در سطح کشور شده، اما همچنان با کمبود نیروی انسانی و وسیله حمل و نقل روبه‌رو هستیم.

کمبود نیرو در کتابخانه‌های کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، خلیل‌الله باقی‌زاده عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، اظهار داشت: ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در ادارات و مراکز پر رفت و آمد مجاور کتابخانه‌ها، ایجاد وب‌سایت، اختصاص بخش ویژه به کودکان با طراحی و فضاسازی مناسب، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی شهرستان به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با مشارکت سایر دستگاه‌ها از کارهای در حال اجرای این نهاد است.

وی انجام تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای بازدید منظم دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها و برگزاری کلاس درس به منظور آشنایی با کتب مرجع، تلاش برای شناساندن مجموعه کتاب‌های برتر به شهروندان، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا برشمرد.

مدیر اداره امور کتابخانه‌های شهرستان کوهبنان بیان داشت: در آینده نزدیک نیز ارائه خدمات از طریق تلفن و پیام کوتاه، برگزاری کلاس‌های آموزشی، تهیه بروشور بین افراد مختلف جامعه، تشکیل انجمن کتاب‌دوستان و کتابخوانی در مقاطع مختلف سنی با نظارت مدیریت امور کتابخانه‌های شهرستان، نصب تصاویر و سابقه پژوهشگران نخبه و ممتاز عضو فعال در فضای کتابخانه‌ها، تشویق نفرات برتر کنکور، شناسایی مفاخر و نخبگان شهرستان به کمک سایر ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان را اجرایی می‌کنیم.

باقی‌زاده تصریح کرد: با توجه به بازدید کارشناسان کتابخانه‌های عمومی کشور، این نهاد در کوهبنان موفق به کسب رتبه بالاتر از سطح انتظار شده، اما همچنان با کمبود نیروی انسانی و وسیله حمل و نقل روبه‌رو هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این مهم برطرف شود.

وی از شهردار و شورای اسلامی شهر کوهبنان خواست همانند گذشته در پرداخت نیم درصد توجه بیشتری داشته باشند تا این مدیریت با مشکلات مالی روبه‌رو نشود.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول