اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

ساخت کتابخانه عمومی در روستای جوستان بخش بالا طالقان

ساخت کتابخانه عمومی روستای جوستان بالا طالقان در هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

ساخت کتابخانه عمومی در روستای جوستان بخش بالا طالقان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، در هفته دفاع مقدس عملیات سطح‌سازی و مراحل اولیه ساخت کتابخانه عمومی روستای جوستان بخش بالا طالقان آغاز می‌شود.

کارشناس امور انجمن‌های این اداره کل گفت: در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بالا طالقان در زمین 350 متری اهدایی شورای اسلامی جوستان مقرر شد تا با همکاری دهیاری و یکی از خیرین نیک‌اندیش آن روستا عملیات مربوط به آماده‌سازی ساخت کتابخانه عمومی در هفته دفاع مقدس آغاز و کلنگ‌زنی شود.

محمد شیخ حسنی اظهار کرد: طراحی نقشه ساخت کتابخانه و مقدمات عملیاتی آن از سوی این اداره کل انجام شده است و ساخت این کتابخانه با تأمین اعتبار از سوی بخشداری، فرمانداری و اعتبارات لازم از مراجع مربوطه به پایان خواهد رسید و منابع و کتب مورد نظر نیز به محض اتمام آن تامین می‌شود.

وی توسعه کتابخانه‌های مشارکتی را که با همکاری مردم و سازمان‌ها تشکیل می‌شود از عمده برنامه‌های این نهاد برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: اگر هر شخص یا سازمانی نسبت به راه‌اندازی کتابخانه عمومی مشارکتی اقدام کند این اداره آمادگی دارد تا منابع کتابخانه‌ای آن را تامین کرده و در زمینه آموزش نیروی انسانی و همچنین نرم‌افزارهای خدمات فنی کتابخانه‌ای همکاری کند.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول