اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

کتابخانه مسجد‌النبی(ص) کرمان افتتاح شد

با حضور معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های مردمی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کتابخانه مسجد‌النبی(ص) کرمان با صرف اعتبار سه میلیارد ریال افتتاح شد.

کتابخانه مسجد‌النبی(ص) کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کتابخانه مسجد‌النبی(ص) کرمان با 400 متر مربع زیربنا و صرف اعتبار سه میلیارد ریال عصر امروز با حضور معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های مردمی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان افتتاح شد.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این آیین با اشاره به اینکه قرآن کریم با وجود همه تلاش‌های انجام شده، هنوز مهجور و غریب است، اظهار داشت: قرآن باید در جان، وجود، اصل و اصالت ما قرار گیرد و به این کتاب آسمانی توجه بیشتری صورت گیرد.

وی تلاش‌های انجام شده برای توسعه فضای کتابخانه‌ای و توسعه فرهنگ کتابخوانی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: تلاش‌های خیران کتابخانه‌ساز نیز جای تقدیر بسیاری دارد.

کمالی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس، یکی از بزرگترین جنگ‌های تاریخ به شمار می‌رود که در آن حتی یک سانتی‌متر از خاک کشور جدا نشده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با استقامت، ایثار، فداکاری و جوانمردی در برابر دشمنان ایستاده‌اند و این اصول را در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، کتابخانه مسجد‌النبی(ص) کرمان با 400 متر مربع زیربنا و سه میلیارد ریال اعتبار توسط خانواده جلال‌پور احداث شده است.

انتهای پیام/80017/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول