اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کوهبنان:

شهیدان آگاه‌ترین افراد نسبت به دین بودند

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: تعصب و غیرت دینی آگاهانه و مسئولانه است و شهیدان بهترین انسان‌ها، آگاه‌ترین و مقیدترین افراد نسبت به دین و احکام اسلامی بودند.

شهیدان آگاه‌ترین افراد نسبت به دین بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان نمونه شهید باهنر کوهبنان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان صحنه‌های بسیار زیبا و درس‌آموزی از غیرت دینی و تقید به ضوابط شرعی را به جهانیان نشان دادند.

وی عنوان کرد: تعصب و غیرت دینی آگاهانه و مسئولانه است و شهیدان عزیز بهترین انسان‌ها، آگاه‌ترین و مقیدترین افراد نسبت به دین و احکام اسلامی بودند و آنها همچون امامشان حضرت امام خمینی (ره) غیرت داشتند.

امام جمعه موقت کوهبنان ابراز داشت: به خوبی به یاد داریم که امام راحل در برابر فشارها، تعرضات و توقعات رژیم شاه چگونه سینه را آماده سرنیزه‌ها و گلوله‌ها کرد، اما سازش را نپذیرفت.

قاسمی تصریح کرد: هنوز یادمان نرفته است که حضرت امام خمینی(ره) در برابر منافقان و تعرض فکری لیبرال‌ها چگونه ایستاد و رزمندگان ما امامی را الگوی خود کردند که دفاع از فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستی را یک تکلیف دانست و دنیا را متوجه آلام مردم فلسطین کرد.

وی ابراز داشت: رزمندگان مؤمن و سلحشور نگاه‌شان را به شناخت وظیفه و تکلیف خود معطوف داشتند و تمام تلاش، تدبیر و همت خود را برای عمل به وظیفه به کار گرفتند و زمینه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زدند.

انتهای پیام/80012/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول