اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد فیروزکوه:

خون شهیدان همچون آب حیاتی در رگ‏های جامعه ایرانی در جریان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: امروز خون شهیدان همچون آب حیاتی در رگ و ریشه جامعه ایرانی در جریان است.

خون شهیدان همچون آب حیاتی در رگ‏های جامعه ایرانی در جریان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز با حضور مشاور و نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‏های دانشجویی و سیاسی، ریاست، معاونان و جمعی از پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از بیت مکرم شهید جانباز احمد اسفندیار بازدید به عمل آمد.

در این دیدار معنوی، فرزند این شهید سرافراز گفت: شهید احمد اسفندیار که پس از تحمل 30 سال درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی دفاع مقدس صبح روز پنج‏شنبه، هفتم شهریور ماه به یاران شهیدش پیوست، از بسیجیان مخلصی بود که هیچ‏گاه از مسیر دفاع ولایت خارج نشد و علی‏رغم مشکلات فراوان همواره در مسیری که انتخاب کرده بود، ثابت‏قدم و استوار ماند.  

وی وظیفه هم‏رزمان و هم‏سنگران شهید اسفندیار را ادامه راه آنان دانست و تأکید کرد: این مسیر تا انتهای تاریخ روشن‏گر مسیر کسانی است که حقیقت و انسانیت و آزادگی را گم کرده‏اند.

در ادامه علیرضا حسنی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این بسیجی مخلص گفت: شهادت آرمان همه پیامبران و امامان و اولیای الهی بوده و این ودیعه‏ای است که از آنها برای مؤمنان خوب خدا به ارث گذاشته شده است.

حسنی که خود از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس است، ضمن لزوم توجه به راه و آرمان‏های شهیدان گفت: امروز خون شهید مثل آب حیات در رگ و ریشه جامعه ما در جریان است و امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‏ها و از خودگذشتگی‏های این شهیدان گران‏قدر است.

انتهای پیام/2568/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول