اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جزئیات وداع و تشییع پیکر شهیدان گمنام در مازندران

همزمان با ایام شهادت امام صادق(ع) و در آستانه هفته دفاع مقدس پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی در استان لاله‌خیز مازندران به خاک سپرده می‌شود.

جزئیات وداع و تشییع پیکر شهیدان گمنام در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با ایام شهادت امام صادق(ع) و در آستانه هفته دفاع مقدس پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی در استان لاله‌خیز مازندران به خاک سپرده خواهد شد که جزئیات مراسم وداع و تشییع آن در رامسر اعلام شد.

حجت‌الاسلام محمد تسخیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رامسر اظهار داشت: مراسم وداع با دو تن از شهدای گمنام در روز چهارشنبه 13 شهریورماه امسال از ساعت 22 در مصلای جوادالائمه(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا در روز پنج‌شنبه 14 شهریورماه از ساعت 9 صبح مقابل سپاه ناحیه رامسر به مقصد اردوگاه شهدای هفتم تیر برپا شده و مراسم شام غریبان آنها نیز 14 شهریور ساعت 20 شب در معراج اردوگاه شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول