اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

مجمع نمایندگان اصفهان درصدد احیای زاینده‌‌رود و تالاب گاوخونی است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: احیای زاینده‌‌رود و تالاب بین‌المللی گاوخونی در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار دارد و مجمع نمایندگان استان برای رسیدگی به مباحث آبی از وزیر نیرو درخواست ملاقات کرده است.

مجمع نمایندگان اصفهان درصدد احیای زاینده‌‌رود و تالاب گاوخونی است

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکل زاینده‌رود اظهار داشت: احیا و جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود سبب کاهش بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در استان اصفهان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان طی سال‌های گذشته تاکنون با مشکل کم‌آبی و کمبود منابع آبی مواجه است، اضافه کرد:  کمبود منابع آبی در استان سبب خشک شدن رودخانه زاینده‌رود شده و احیای زاینده‌رود از مهم‌ترین مطالبات مردم از نمایندگان محسوب می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا نمایندگان مجلس درصدد انجام اقداماتی برای احیای زاینده‌رود نیستند، تصریح کرد: احیای زاینده‌‌رود و تالاب بین‌المللی گاوخونی در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار دارد و مجمع نمایندگان استان برای رسیدگی به مباحث آبی از وزیر نیرو درخواست ملاقات کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این ملاقات هر چه سریع‌تر صورت بگیرد و وزیر نیرو باید توجه ویژه‌ای نسبت به رسیدگی به مشکلات کم‌آبی و خشکسالی‌های زاینده‌رود و تالاب بین‌المللی گاوخونی داشته باشد، ادامه داد: استاندار جدید نیز باید برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای بازگشت آب به زاینده‌رود و احیای تالاب گاوخونی داشته باشد.

منصوری با اشاره به اینکه استاندار جدید اصفهان شخصیتی است که با مباحث آبی آشنایی دارد، تاکید کرد: این موضوع به معنای این است که ظرفیت مطلوبی در استان برای رسیدگی به مشکلات آبی و احیای رودخانه زاینده‌رود وجود دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برطرف شدن مشکلات کم‌آبی و خشکسالی‌های زاینده‌رود و تالاب گاوخونی اصفهان با هم‌افزایی با سایر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/63004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول