اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطالبه نماینده مردم لنجان از استاندار جدید اصفهان

تسریع روند بازگشت آب به زاینده‌رود امری اجتناب‌نا‌پذیر است

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوابق اجرایی و فعالیت آقای زرگر‌پور در وزارت نیرو انتظار می‌رود که وی در راستای تسریع روند بازگشت آب به زاینده‌رود و رفع مشکل زاینده‌رود تلاش کند.

تسریع روند بازگشت آب به زاینده‌رود امری اجتناب‌نا‌پذیر است

مجید منصوری‌بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب زرگر‌پور به عنوان استاندار اصفهان اظهار داشت: زرگر‌پور از پختگی و تجربه لازم برای مدیریت استان برخوردار است و امیدواریم وی با استفاده از این تجربه بتواند مشکلات استان را به گوش مسئولان بالا‌دستی برساند تا برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور رسیدگی به این مشکلات انجام شود.

وی ادامه داد: زرگر‌پور به عنوان استاندار جدید اصفهان باید برنامه بلند‌مدتی را در راستای رسیدگی به مشکلات و چالش‌های موجود در استان داشته باشد و امیدواریم مردم اصفهان از خدمات وی در زمینه‌های مختلف و به ویژه در زمینه منابع آبی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات نمایندگان و مردم استان از استاندار جدید تصریح کرد: با توجه به سوابق اجرایی و فعالیت آقای زرگر‌پور در وزارت نیرو انتظار می‌رود که وی در راستای تسریع روند بازگشت آب به زاینده‌رود و رفع مشکل زاینده‌رود تلاش کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه آقای زرگر‌پور معاون وزیر نیرو بوده و اطلاعات کاملی از منابع آبی دارد، اضافه کرد: با توجه به اشراف کامل زرگر‌پور نسبت به مسائل و مشکلات آبی در استان وی باید مدیریت ویژه‌ای را نسبت به رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود داشته باشد.

منصوری بیدکانی با بیان اینکه همچنین آقای زرگر‌پور از تجربه کاری چندین ساله در زمینه‌های مختلف برخوردار است، تاکید کرد: در حال حاضر بیکاری نیز یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در استان است و بیکاری دست‌کم از مشکل کم‌آبی استان نیست.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم آقای زرگر‌پور مشکل بیکاری جوانان استان را به گوش مسئولان بالا‌دستی برساند، افزود: همچنین وی باید با جذب سرمایه‌گذاری نسبت به ایجاد و تأمین درصدی از اشتغال‌زایی در استان تلاش کند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی به ویژگی‌های شخصیتی زرگر‌پور اشاره کرد و اذعان داشت: به نظر می‌رسد زرگر‌پور فردی تعامل‌گرا و اهل گفت‌و‌گو و تعامل است و به صورت قطعی از نظرات مشورتی دیگران استفاده می‌کند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول