اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی به مشکلات زاینده‌رود تشکیل شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خشکسالی زاینده‌رود از سال‌های گذشته تاکنون زندگی مردم اصفهان را تحت تأثیر قرار داده و هیئت دولت باید کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی و کاهش مشکلات زاینده‌رود تشکیل شود.

کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی به مشکلات زاینده‌رود تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم نصراصفهانی ظهر امروز با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود به عنوان نخستین مطالبه مردم از مسئولان تلقی می‌شود، اظهار داشت: احیای رودخانه زاینده‌رود نه تنها مطالبه مردم اصفهان است، بلکه این موضوع به مطالبه مردم سراسر کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمیته ویژه‌ای در هیئت دولت برای رسیدگی به وضعیت دریاچه ارومیه تشکیل شده، اضافه کرد: رودخانه زاینده‌رود نیز از اهمیت چشمگیری برخوردار است و زاینده‌رود نباید به دلیل بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان به یک رودخانه بدون جان تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت نگاه ویژه دولت به وضعیت زاینده‌رود تصریح کرد: خشکسالی زاینده‌رود از سال‌های گذشته تاکنون زندگی مردم اصفهان را تحت تأثیر قرار داده و هیئت دولت باید کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی و کاهش مشکلات زاینده‌رود تشکیل شود.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه خشکی زاینده‌رود به هیچ عنوان توجیهی ندارد، ادامه داد: تمام مسئولان شهر و استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقابل رودخانه زاینده‌رود مسئول هستند و یک برنامه جدید برای نجات رودخانه زاینده‌رود باید در اصفهان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شورا باید به سهم و در حدود اختیارات قانونی خود در راستای احیای رودخانه زاینده‌رود اقدامات لازم را انجام بدهد، تاکید کرد: با احیای این رودخانه حیات و سر‌زندگی به شهر و در میان مردم باز می‌گردد و برنامه ویژه‌ای برای پاسخ به رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات عمومی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول