اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای شهر از تلاش برای احیای زاینده‌رود دریغ نکند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای شهر در صورتی که اصفهان را بشناسند، نباید از هیچ تلاش و اقدامی در راستای برطرف شدن مشکلات زاینده‌رود دریغ کنند.

شورای شهر از تلاش برای احیای زاینده‌رود دریغ نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا فلاح ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید با یکدیگر هم‌قسم باشند و عدالت را در تمام بخش‌ها نسبت به مردم اجرا کنند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر برای مردم هستند و نه برای خود.

وی با بیان اینکه تصمیمات اعضای شورای شهر باید به نفع شهر و مردم باشد، اضافه کرد: در صورتی که صحبت‌ها و تصمیمات اعضای شورای شهر از روی هوای نفس و خود‌خواهی باشد، این افراد در آینده با مشکل مواجه می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تمام صحبت‌ها و تصمیمات شورا باید علمی، دقیق، عادلانه و صادقانه باشد، تصریح کرد: اعضای شورای شهر اصفهان باید با شناخت کامل شهر و ویژگی‌های شاخص و ممتاز اصفهان در این شهر خدمت کنند.

فلاح به مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: اصفهان کریدور علم و فناوری، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و شهر فرهنگ، هنر و صنعت است.

وی اصفهان را نگین انگشتر ایران‌زمین دانست و تاکید کرد: اعضای شورای شهر در صورتی که اصفهان را بشناسند، نباید از هیچ تلاش و اقدامی در راستای برطرف شدن مشکلات زاینده‌رود دریغ کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تمام مردم اصفهان برای دست‌یابی و رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های خود چشم انتظار تلاش‌های اعضای شورای شهر هستند، افزود: با احیای زاینده‌رود نشاط، شادابی، حیات و زندگی به شهر و میان مردم و به ویژه کشاورزان باز می‌گردد.

فلاح با اشاره به نقش فعال و پر‌رنگ بانوان در جوامع متذکر شد: در تمام جوامع بانوان نقش پر‌رنگ و برجسته‌ای دارند و در هر دوره از انتخابات بانوان با حضور خود نقش پر‌رنگ و برجسته خود را ثابت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از ظرفیت‌های بانوان در تمام بخش‌ها استفاده کنند، اذعان داشت: همچنین در تصمیم‌گیری‌ها منفعت بانوان باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول