اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد استان زنجان

برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در هفته دفاع مقدس تشریح شد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در هفته دفاع مقدس تشریح شد

ابوالفضل حسین‌غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط کمیته امداد استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اسامی روزهای هفته دفاع مقدس ابراز داشت: روز اول، روز اقتدار و صلابت رژه نیروهای مسلح بود که در این روز همزمان با سراسر کشور، آذین‌بندی و نصب بنر در سردرب‌های ادارات ستادی و شهرستان‌های تابعه و شرکت در برنامه رژه خودروهای اداری در برخی از شهرستان‌ها انجام شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان روز دوم مهرماه را روز دانش‌پژوهی و دفاع ملی عنوان کرد و گفت: در این روز که با بازگشایی مدارس همراه بود، کمک هزینه خرید پوشاک به 100 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان به ارزش 600 میلیون ریال اعطا شد.

وی پرداخت 59 فقره وام خودکفایی به مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در روز دوم از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همچنین در این روز 55 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان اعطا شد.

حسین‌غلامی در ادامه سومین روز از هفته دفاع مقدس را روز سرباز و پایمردی، توجه به خدمت مقدس سربازی و دلاورمردی‌های سربازان در مقابل دشمنان اعلام کرد و گفت: برنامه‌های مناسبتی این روز در روستاهای تابعه استان اجرایی می‌شود، که از جمله آن افتتاح پایگاه بسیج در ایجرود، اهدای 100 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال و افتتاح یک واحد مسکونی در روستای ویستان است.

وی چهارمین روز از هفته دفاع مقدس را روز عفاف و پاسداری و نقش زنان در صیانت از دستاوردهای انقلاب نامید و تصریح کرد: برگزاری کلاس آموزشی خانواده با موضوع سبک زندگی اسلامی و تحول اقتصادی خانواده‌ها برای 100 نفر مددجویان زیر پوشش برنامه‌ای است که در این روز اجرایی می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان عنوان پنجمین روز از هفته دفاع مقدس را  روز ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز اعلام کرد و افزود: برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان به مناسبت این روز اجرای طرح فلاح، ارائه مشاوره‌های دینی به مددجویان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با شرکت همکاران امدادگر در سطح استان و شهرستان‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه روز رزمندگان و ولایت‌مداری و وحدت نیروهای مسلح و پاسداشت حماسه عملیاتی ثامن‌الائمه(ع) عنوان ششمین روز هفته دفاع مقدس است، اذعان داشت: برنامه‌ اجرایی کمیته امداد به مناسبت این روز حضور اعضای کانون‌های پیرو ولایت و امدادگران در نماز جمعه است.

حسین‌غلامی در پایان با بیان اینکه امسال آخرین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان روز درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی نامگذاری شده است، اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده به مناسبت این روز جلسه امر به معروف و نهی از منکر در بین کارکنان کمیته امداد استان با مشارکت اعضای پایگاه بسیج برگزار و در این مراسم از رزمندگان امدادگر تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول