اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

شرایط امروز کشور نیازمند همدلی همه نیروهای کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با شبیه خواندن شرایط امروز کشور با مقطع جنگ گفت: می‌توان دست در دست همدیگر و با پیروی از ولایت فقیه به آبادانی و توسعه ایران کمک کرد.

شرایط امروز کشور نیازمند همدلی همه نیروهای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان با مرور تاریخ کهن ایران اظهار داشت: تاریخ این رمز و بوم سرشار از جدا شدن بخشی از آب و خاک از بدنه آن است.

وی به عهد‌نامه‌های اخیر در مورد جدا شدن 17 شهر از ایران طی دو قرارداد ننگین ترکمانچای و گلستان اشاره و تصریح کرد: در جنگ تحمیلی که با وحدت شرق و غرب و با میدان‌داری دیوانه خاورمیانه به راه انداخته شد حتی یک وجب از خاک این سرزمین به بانیان جنگ داده نشد که بیانگر عظمت عملکرد رزمندگان و رهبران ایران بعد از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زنجان حضور اقشار مختلف مردم را در حمایت از کشور یکی از دلایل عدم توفیق دشمن در جداسازی بخشی از خاک آن دانست و تصریح کرد: این قطعه از تاریخ انقلاب از مهم‌ترین فرازهای آن محسوب می‌شود.

وی با شبیه خواندن شرایط امروز کشور با مقطع جنگ اضافه کرد: می‌توان دست در دست همدیگر و با پیروی از ولایت فقیه به آبادانی و توسعه ایران کمک کرد.

خاتمی به تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حماسه اقتصادی مدّنظر ایشان هم با برنامه‌ریزی دولت اعتدال و امید و پشتیبانی این مردم قابلیت تحقق دارد.

وی به حضور 73 درصدی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه اشاره کرد و افزود: می‌توان با حمایت این مردم به همه اهداف شعار انتخاب شده برای سال دست یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به سخنان قبلی خود مبنی بر فراجناحی بودن نماینده ولی‌فقیه در استان اضافه کرد: این دفتر شعبه‌ای از دفتر مقام معظم رهبری محسوب می‌شود و میزان حمایت این دفتر از افراد بسته به عملکرد آنها در این راه دارد.

وی با بیان اینکه قصد ندارد به هیچ وجه از تریبون نماز جمعه برای تقدیر و تمجید از کسی استفاده کند، اضافه کرد: جلساتی مانند شورای اداری برای این کارها وجود دارد که می‌توان نظرات را در آن جلسات اظهار کرد.

خاتمی با اشاره به سیل پیام‌ها و درخواست‌های مردمی مبنی بر بومی بودن مدیران استانی افزود: این پیام‌ها به قدری بالا بود که شائبه نژادپرستی را در ذهن متبادر می‌کرد.

وی با رد شائبه نژادپرستی در مورد انتخاب مدیران بومی گفت: مسئله اصلی استفاده از ظرفیت نیروهای بومی با توجه به آشنایی آنها با اقلیم و وضعیت سیاسی اجتماعی منطقه است.

این مقام مسئول با کوتاه دانستن عمر مدیریت مدیران بومی در استان زنجان تصریح کرد: همه باید به انصاری به عنوان یک مدیر بومی در نیل به اهداف انتخابش کمک کنند.

وی کمک کردن به مدیر بومی را در راستای نیل به اهداف توسعه‌ای استان زنجان دانست و ابراز امیدواری کرد، مراسم بدرقه انصاری هم به مانند استقبالش پر شور باشد.

خاتمی مردم زنجان را نجیب و شریف خواند و اضافه کرد: صبر و تحمل این مردم هم زیاد است.

انتهای پیام/73004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول