اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح «دریادلان کربلای 4» در قزوین

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح بلوار امام علی (ع) و اتوبان قزوین ـ زنجان به نام «دریادلان کربلای 4» به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شد.

آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح «دریادلان کربلای 4» در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، ناصر گنجی اظهار کرد: شهرداری قزوین با رویکرد تبدیل کردن شهر قزوین به مقصد گردشگری سه محور ورودی شهر قزوین را از سمت اتوبان قزوین ـ زنجان ساماندهی می‌کند.

وی افزود: در همین راستا شهرداری قزوین به خاطر گرامیداشت دلاوری‌های رزمندگان به ویژه غواصان که در عملیات‌های آب و خاک برای دفاع از کشور جنگیدند و به خصوص غواصانی که مظلومانه در عملیات دریادلان کربلای 4 به شهادت رسیدند، یکی از تقاطع‌های غیرهمسطح ورودی شهر را به نام «دریادلان کربلای 4» نام‌گذاری کردند که عملیات عمرانی آن به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

این مسئول اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح «دریادلان کربلای 4» در انتهای بلوار امام علی (ع) قرار دارد و به مناسبت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با اعتبار 35 میلیارد ریال از سوی مسئولان استانی و شهری کلنگ‌زنی شد و هم‌اکنون به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین تصریح کرد: عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح «دریادلان کربلای 4» با هدف تسهیل عبور و مرور درون شهری و کاهش حجم بار ترافیکی احداث می‌شود.

گنجی گفت: کارفرمای پروژه تقاطع غیرهمسطح «دریادلان کربلای 4» به عهده شهرداری قزوین است که با نظارت معاونت فنی و عمرانی این نهاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول