اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

27 پروژه عمرانی و خدماتی در اردبیل افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس 27 پروژه عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

27 پروژه عمرانی و خدماتی در اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس 27 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در سراسر استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: باید برنامه‌ها و پروژه‌ها را به گونه‌ای تکمیل و در خدمت مردم عزیز قرار داد تا ملت ایران خدمات مستمر نظام جمهوری اسلامی ایران را احساس کنند.

نیکزاد با بیان اینکه ایام هفته دفاع مقدس سرشار از برکت برای ملت ایران بوده، هست و می‌باشد، خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل و قدردانی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس از جمله کارهای ارزشمندی است که می‌توان در این ایام انجام داد.

این مسئول بر استفاده از ظرفیت امامزاده‌های استان در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: بها سنگینی برای انقلاب اسلامی پرداخت شده و ما اگر بتوانیم فقط ارزش بها پرداخت شده به انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم در مسئولیت خویش موفق می‌شویم.

وی از جان گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را یادآور شد و اضافه کرد: ملت بزرگ ما، خانواده‌های شهدا و ایثارگران بها سنگینی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی پرداخت کرده‌اند و ما باید در حال حاضر برای حفظ این انقلاب تلاش کنیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که در قالب این طرح در مجموع حدود چهار هزار هکتار از اراضی محدوده موسوم به دشت فتحعلی به عشایر و دامداران بیکار و بهره‌برداران عرفی و قانونی ساکن در این محدوده واگذار می‌شود، یادآور شد: در این طرح به حدود یک‌هزار خانوار واجد شرایط در قالب 16 قشلاق در محدوده این دشت زمین برای انجام زراعت و احداث باغات میوه داده می‌شود.

نیکزاد در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه برای تبدیل این اراضی به آبی ده‌ها دستگاه سنترپیوت و سامانه نوین آبیاری نصب شده است، گفت: با تبدیل این زمین‌ها به اراضی زراعی و باغی حجم تولید محصولات کشاورزی و به تبع آن درآمد این منطقه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/62001/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول