اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان شرقی انجام شد

افتتاح 3 طرح عمرانی در شهرستان اسکو

همزمان با افتتاح سه طرح عمرانی در شهرستان اسکو با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال، 55 فقره سند مالکیت کران‌های روستای تاریخی کندوان به مالکان آنها تحویل داده شد.

افتتاح 3 طرح عمرانی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ساختمان دبیرستان دخترانه 10 کلاسه حضرت معصومه(س) در فاز یک شهر جدید سهند یکی از این پروژه‌ها بود که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این ساختمان در دو طبقه و با زیربنای یک‌هزار و 200 متر مربع توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی احداث شده و برای اجرای آن، 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند تامین شده است.

همچنین سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای گنبرف با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید. برای این طرح که در زمین اهدایی از سوی یکی از خیرین روستا به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع اجرا شده، بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب روستای کندوان نیز با 10 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار افتتاح شد. این پروژه که به عنوان اولین پروژه فاضلاب روستایی در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت از نوع SBR است که از مزایای آن می‌توان به فضای کم، راه‌اندازی سریع و قابلیت پاسخگویی به یک‌هزار خانوار اشاره کرد. برای این طرح بیش از 4.5 کیلومتر خط انتقال و شبکه اجرا شده و با بهره‌برداری از آن بیش از 240 خانوار روستای کندوان از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی 55 فقره سند مالکیت کران‌های روستای تاریخی کندوان به مالکان آنها واگذار شد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی 240 پرونده برای صدور سند کران‌های این روستا تشکیل شده است که با همکاری اهالی روستای کندوان، مابقی سندها نیز به تدریج صادر و تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/60002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول