اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد

اختصاص اعتبارات ویژه فرهنگی و عمرانی به عباس‌آباد مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: با اختصاص بودجه و با اختصاص اعتبارات لازم از سوی استانداری، شهرداری و اعتبارات ملی این محله عباس‌آباد نکا به یک مجموعه کارآمد و محرک تبدیل می‌شود.

اختصاص اعتبارات ویژه فرهنگی و عمرانی به عباس‌آباد مازندران

علیرضا مرادی در حاشیه کلنگ‌زنی پارک و خانه عالم و مرکز بهداشت در عباس‌آباد نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: بهترین راه برای ساماندهی عباس‌آباد نکا علاوه بر بهسازی عمرانی و تغییر روش قدیمی زندگی، بهسازی فرهنگی است تا با تحولی که در این افراد ایجاد می‌شود به مرور زمان جامعه، ساکنان این مناطق را به رسمیت بشناسند.

وی ادامه داد: باید نگاه حاشیه‌نشینی و جرم‌خیز از این محله رخت بر بندد و مردم عباس‌آباد نیز همچون سایر شهروندان نکایی از امکانات مناسب و زندگی خوبی برخوردار باشند و امنیت حاکم شود.

مرادی با بیان اینکه بر اساس سیاستگذاری‌های استان، در آینده نزدیک وضعیت منطقه آلوده و پرخطر عباس‌آباد نکا بهبود می‌یابد، گفت: ورود به منطقه عباس آباد و بازدیدهای مکرر و کنترل این محله و کنترل ورود و خروج‌های مشکوک مهم‌ترین عامل در نجات عباس‌آباد است.

وی افزود: مردم منطقه عباس‌آباد با سایر مردم جامعه برای ما فرقی ندارند و باید بدانند که خودشان باید با همکاری با مسئولان برای نجات خود اقدام کنند و حافظ خود باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین یادآور شد: این نگهداری و حفاظت از خود شامل ایجاد امنیت، بهداشت، سلامت روحی و روانی، وضعیت زندگی، مسائل دینی، فرهنگی و... است.

مرادی بیان داشت: کلنگ احداث پارک بازی، خانه عالم، مرکز بهداشتی و سالن ورزشی با اعتبار حدود 10 میلیارد ریال در نکا به منظور ایجاد خودباوری مردم عباس‌آباد انجام شد و اینکه افراد این محله بدانند برای ما فرقی با سایر شهروندان نکایی ندارند و امکانات برای آنان مهیا است و خودشان باید برای نجات خود گام بردارند.

وی افزود: سرکشی منظم از این محله در دستور کار ستاد استانی و انجام می‌شود و کارهای عمرانی و زیربنایی نیز بر اساس اولویت عملیاتی می‌شود تا تغییرات در این محله و توسط مردم احساس شود.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول