اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد:

استخر پارس‌آباد روند کند اجرایی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد از پیشرفت کند استخر استاندارد شهرستان پارس‌آباد به دلیل کمبود اعتبارات خبر داد.

استخر پارس‌آباد روند کند اجرایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مروت مهرآور عصر امروز در جلسه هیئت‌های ورزشی پارس‌آباد اظهار داشت: نبود حامیان مالی سرعت رشد و توسعه ورزش پارس‌آباد را کاهش می‌دهد و مانع به بار رسیدن تمامی استعدادهای ورزشی این شهرستان است.

وی تصریح کرد: حمایت نشدن کشت و صنعت مغان از ورزش به دلایلی که برای ورزش دوستان قانع‌کننده نیست و نبود صنایع بزرگ در پارس‌آباد به ورزش این شهرستان آسیب می‌زند.

مهرآور خاطر نشان کرد: البته نماینده پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی طی جلساتی که با ورزشکاران، پیشکسوتان و نیز اداره ورزش و جوانان برگزار کرده نسبت به پیگیری این امر و ترغیب کشت و صنعت و دیگر صنایع و علاقمندان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و حمایت در بخش ورزش قول مساعد داده است.

این مسئول اضافه کرد: ورزش پارس‌آباد مرکز استعدادهای بالقوه ورزشی به ویژه در رشته‌های رزمی، ووشو، وزنه‌برداری، کشتی، تنیس روی میز و تیراندازی است و در صورت احداث سالن‌های تخصصی برای این رشته‌ها قهرمانان این منطقه در عرصه‌های بین‌المللی سالیان متمادی برای کشورمان افتخار‌آفرینی می‌کنند.

وی بیان کرد: در صورت تکمیل و بهره‌برداری از استخر سرپوشیده پارس‌آباد این شهرستان می‌تواند در رشته شنا نیز قهرمانان زیادی را به ورزش استان و کشور معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد یادآور شد: این استخر اکنون با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی و به دلیل کمبود اعتبار با روند کندی اجرا می‌شود که امیدواریم با حمایت و همدلی مسئولان هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

مهرآور ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی نگهداری چمن ورزشگاه‌های فوتبال هزینه‌بردار بوده و راه‌اندازی چمن مصنوعی در این شهرستان از ضروریات فوتبال پارس‌آباد است.

وی گفت: البته شرایط آب و هوایی، وجود هتل و فرودگاه، زیرساخت‌های وجود تیم‌های فوتبال منسجم و علاقمندان بسیار فوتبال به عنوان مزیت‌های پارس‌آباد برای میزبانی لیگ‌های استانی و لیگ کشوری است.

مهرآور افزود: همین عوامل و مزایا احداث استادیوم 15 هزار نفری در پارس‌آباد را ضروری می‌سازد.

این مسئول تصریح کرد: به رغم این مشکلات و موانع ورزشکاران این شهرستان با تکیه بر همت و غیرت خود در مسابقات کشوری و عرصه‌های بین‌المللی عملکرد موفق و قابل قبولی داشته‌اند.

انتهای پیام/62001/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول