اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج:

ساخت استخر پارک بانوان سنندج 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: ساخت استخر مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان سنندج به بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ساخت استخر پارک بانوان سنندج 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آرش اسماعیل‌نسب یک‌شنبه شب در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت مجتمع فرهنگی و ورزشی بانوان سنندج که در پارک توس نوذر این شهر واقع شده است، به‌صورت آزمایشی آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این مجموعه دارای زمین فوتبال، چمن مصنوعی، پیست اسکی، پیست دوچرخه‌سواری، زمین پینگ‌پنگ، بدمینتون، زمین والیبال و بسکتبال و پیست دوومیدانی است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد مذکور قسمت‌های رفاهی چون رختکن، سرویس بهداشتی نیز در این مجموعه تعبیه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج اعلام کرد: برای ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری سنندج در جلسه شورای اداری شهرستان به‌عنوان متولی پارک بانوان انتخاب شد، بیان داشت: شهرداری تعرفه‌ای را بابت هزینه‌های جانبی این مجموعه به شورای اسلامی شهرستان اعلام کرد که مورد موافقت و تایید قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج اظهار داشت: این مجموعه فعلا در شیفت صبح از ساعت 7 تا 10 فعال است و به‌زودی فعالیت شیفت بعد از ظهر آن هم از ساعت 16 تا 19 و 30 دقیقه به طور رسمی آغاز می‌شود.

اسماعیل‌نسب خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طول این مدت که به‌صورت آزمایشی فعالیت پارک بانوان آغاز شده است، 350 نفر برای شرکت در کلاس‌ها و برنامه‌های ورزشی ثبت‌نام کرده‌اند و برای آنها کارت عضویت صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فقط استخر این مجموعه فرهنگی ورزشی به دلیل کمبود اعتبار ساخته نشده است، بیان داشت: براساس برآوردهای انجام شده در چند سال گذشته میزان اعتبار موردنیاز برای ساخت استخر بیش از دو میلیارد تومان بود که با شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی فعلی میزان هزینه لازم به بیش از پنج میلیارد تومان رسیده است.

وی در پایان بیان داشت: ساخت مجموعه بازی برای کودکان خردسال در پارک بانوان از دیگر موارد مورد توجه بوده که تا چند هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/79003/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول