اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین‌زهرا:

استخر سرپوشیده بویین‌زهرا بازگشایی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا گفت: مجموعه استخر شنای شهر بویین‌زهرا پس از طی مراحل تعمیر و رفع مشکلات به همت اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای علاقه‌مندان به ورزش شنا بازگشایی شد.

استخر سرپوشیده بویین‌زهرا بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین علیرضا حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران فعالیت‌های عمرانی ورزشی در شهرستان بویین‌زهرا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی که طی سال‌های اخیر توسط اداره ورزش و جوانان در این شهرستان به اجرا در آمده بسیار مؤثر و در راستای توسعه فضای ورزشی این شهرستان اثرگذار بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا افزود: تلاش می‌شود تا در سال جاری با عمل به سیاست‌های ورزشی در راستای گسترش بستر‌های مناسب ورزشی، ابزار لازم برای این مهم را برای جوانان و علاقه‌مندان به ورزش در این شهرستان مهیا کرد.

حیدری عنوان کرد: با توجه به اهمیت راه‌اندازی استخر سرپوشیده گلستان شهر بویین‌زهرا اداره ورزش و جوانان شهرستان با وجود کمبود منابع مالی توانست با پیگیری و حل مشکل فنی این استخر سرپوشیده شرایط لازم را برای حضور دوباره علاقه‌مندان به شنا در شهرستان بویین‌زهرا مهیا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا گفت: همچنین 500 میلیارد ریال در مجموع به منظور رفع مشکل فنی استخر گلستان شهر بویین زهرا اعتبار صرف شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: توسعه سرانه‌های ورزشی به ویژه در بخش استخر و شنا می‌تواند پایلوت و زمینه‌ساز برای حضور و مشارکت علاقه‌مندان به این رشته شده و جایگاه بویین‌زهرا در این حوزه را ارتقا دهد.

انتهای پیام/77005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول