اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای شهرستان کاشان مطرح کرد

4 سال انتظار برای 400 میلیون تومان اعتبار/تعطیلی تنها استخر تربیت‌بدنی کاشان

رئیس هیئت شنای شهرستان کاشان از تخصیص نیافتن اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی تنها استخر تربیت بدنی این شهرستان انتقاد کرد.

4 سال انتظار برای 400 میلیون تومان اعتبار/تعطیلی تنها استخر تربیت‌بدنی کاشان

محمود چیت‌سازیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: استخر امیرکبیر کاشان تنها استخر تحت پوشش اداره ورزش و جوانان این شهرستان چهار سال قبل برای ترمیم و بازسازی، تخریب و عملیات بهسازی تعطیل شده است.

وی افزود: پیمانکار استخر امیرکبیر بعد از تخریب بخش‌هایی از استخر امیرکبیر برای ساخت سونای بخار و جکوزی، عملیات احداث این پروژه را چهار سال قبل نیمه‌تمام متوقف کرد و تاکنون هیچ اقدامی برای ادامه کار و تکمیل و بهره‌برداری از این استخر انجام نداده است.

رئیس هیئت شنای شهرستان کاشان دلیل نیمه‌تمام رها شدن پروژه استخر امیرکبیر کاشان را اختصاص نیافتن اعتبار توسط پیمانکار این پروژه ذکر و عنوان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گفته وی امروز بعد از چهار سال معطل شدن این پروژه و تعطیل شدن هیئت شنای کاشان اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرده برای ادامه عملیات بازسازی، استخر امیرکبیر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

چیت‌سازیان یادآور شد: هیئت شنای کاشان به دلیل تعطیلی استخر امیرکبیر، چهارسال است فعالیتی نداشته است و علاوه بر تعطیلی مدرسه شنای هیئت، شناگران کاشانی تحت پوشش هیئت شنای این شهرستان به اجبار در استخرهای اجاره‌ای شهرستان به صورت نیمه‌فعال به تمرینات شنای خود ادامه داده‌اند.

28 مربی و داور شنا دارای کارت مربیگری و داوری تحت پوشش هیئت شنای شهرستان کاشان فعالیت دارند که از این تعداد سه مربی و داور درجه یک و سه مربی و داور درجه دو و بقیه درجه سه هستند.

انتهای پیام/2406/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول