اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان زنجان

استخر سرپوشیده و بیمارستان ایجرود به بهره‌برداری رسید

استخر سرپوشیده و بیمارستان ایجرود با حضور مسئولان استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

استخر سرپوشیده و بیمارستان ایجرود به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دو پروژه مهم شهرستان ایجرود امشب با حضور مسئولان استان زنجان و نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده ایجرود از وجود 127 پروژه در دست احداث استان زنجان در حوزه ورزش خبر داد و گفت: به همین تعداد پروژه هم افتتاح شده است.

وی، اعتبار مورد نیاز برای عملیاتی شدن پروژه‌های احداث شده ورزش استان زنجان را 85 میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده برای احداث استخر سرپوشیده ایجرود را یک میلیارد و 150 میلیون تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به در دست احداث بودن سه استخر آب‌بر، گرماب و ماهنشان، اضافه کرد: این پروژه‌ها در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند.

استخر سرپوشیده ایجرود در زیربنایی به وسعت یک هزار و 137 متر مربع احداث شده است که متراژ زیربنای آن 2 هزار و 300 متر مربع است.

زمان آغاز احداث استخر ایجرود سال 85 بوده است که به تازگی آماده بهره‌برداری شده است.

بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود که در داخل طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته بود دیگر پروژه‌ای بود که در سفر استاندار زنجان و هیئت همراه به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان از چند وقت پیش آماده بهره‌برداری بود ولی با توجه به عدم تایید فنی از طرف کارشناسان افتتاح آن بارها به تعویق افتاده بود.

انتهای پیام/73004/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول