اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست تنظیم ستاد بازار قرچک برگزار شد

تاکید فرماندار قرچک بر جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در نشست تنظیم ستاد بازار این شهرستان بر جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار تاکید کرد.

تاکید فرماندار قرچک بر جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز نشست تنظیم ستاد بازار شهرستان قرچک با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات اجرایی نقش مهم و اثر گذاری در تنظیم بازار خواهد داشت.

رضا ریاحی با تاکید بر اینکه اجناس در سطح شهرستان قرچک باید با قیمت واقعه‌ای و عالی به شهروندان عرضه شود، اظهار داشت: جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و این ستاد با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و نظارتی علاوه بر بازرسی به وضعیت واحدهای صنفی در سطح شهرستان قرچک رسیدگی شود.

وی در ادامه افزود: مدیران دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مانند اداره صنعت،معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی به‌صورت هفتگی جلسات هماهنگی نظارت بر تنظیم بازار را برگزار و نسبت به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده اقدام کنند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: برگزاری جلسات و هماهنگی‌های ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک می‌تواند ضمن رفع مشکلات و کمبودهای موجود در بازار، عرضه یکنواخت و عادلانه کالا بین مردم نقش مهمی ایفا کند.

ریاحی خاطر نشان کرد: اقلام و اجناسی که در بازار به مردم عرضه می شود علاوه بر قیمت مناسب باید از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار باشد تا رضایت شهروندان جلب شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در پایان تاکید کرد: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس در بازار از وظایف اصلی این ستاد تنظیم بازار است و این ستاد سعی کند، بستر خدمت رسانی به مردم را در سطح شهرستان فراهم نماید تا شهروندان قرچک در رفاه و آسایش باشند.

این گزارش حاکی است، در پایان این نشست اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول