اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

ولایت‌مداری در خون و رگ‌های ملت ایران جاری است

امام جمعه زنجان گفت: ولایت‌مداری در خون و رگ‌های ملت ایران جاری است و همین عامل باعث سربلندی آنها می‌شود.

ولایت‌مداری در خون و رگ‌های ملت ایران جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با همه توان مدافع آرمان‌های انقلاب بودند و در این امتحان سربلند شدند.

وی مهم‌ترین شاخصه نیروهای نظامی را سربلندی آنها در همه عرصه‌ها اعلام کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس کشورمان مورد حمله رژیم صدام قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا متوجه ماهیت انقلاب اسلام راستین شد و احساس خطر کرد، ابراز داشت: آمریکا ترسید که با مطرح شدن اسلام جهان اسلام نیز بیدار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا قصد داشت ماهیت اسلام را در نطفه خفه کند، افزود: آمریکا در دوران جنگ تحمیلی یک کودتای حساب شده به نام صدام را بر سرکار آورد.

خاتمی با اشاره به اینکه با این انتخاب آمریکا صدام در مرزهای کشورمان مشکلاتی را ایجاد کرد، گفت: به دلیل از هم پاشیدگی ارتش در دوران انقلاب و فرار فرماندهان وفادار ارتش شاه پراکندگی بین نیروها ایجاد شده بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس انسجام لازم در ارتش وجود نداشت، ادامه داد: امام خمینی (ره) در زمان آغاز جنگ تحمیلی فرمان آمادگی، دفاع و ایستادگی را صادر کردند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: رزمندگان اسلام با ولایت‌مداری و تبعیت از ولی‌فقیه در جبهه‌ها حاضر شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه آمریکا معنی امداد غیبی و ولایت‌مداری را نمی‌داند، افزود: آنها برای کمرنگ شدن واقعه عاشورا بیان خرافات را آغاز کردند.

خاتمی ادامه داد: ولایت‌مداری در خون و رگ‌های ملت ایران جاری است و همین عامل باعث سربلندی آنها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح باید تلاش کنند به صورت منظم و منسجم تجربیات رزمندگان اسلام را در اختیار سربازان قرار دهند، اذعان داشت: با بازگو کردن این تجربیات آنها احساس غرور می‌کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امروز صلابت نیروهای مسلح کشورمان اعم از ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی به روشنی مشخص است، متذکر شد: در دوران دفاع مقدس در هر سنگر، منطقه و عملیات ‌قصه‌هایی وجود دارد که مایه افتخار و غرور نسل جوان و آیندگان می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول