اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی راور:

روستای گوهجر راور مشکل آب آشامیدنی دارد

بخشدار مرکزی راور با تأکید بر توجه بیشتر مسئولان به روستاهای محروم گفت: روستای گوهجر راور مشکل آب آشامیدنی دارد و باید در زمینه رفع آن اقدام شود.

روستای گوهجر راور مشکل آب آشامیدنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، علی سعیدی صبح امروز در جمع مردم روستای گوهجر این شهرستان اظهار داشت: دیدار مردم با مسئولان از نزدیک مزیت‌های فراوانی دارد و مردم مشکلات خود را بدون واسطه به گوش آنها می‌رسانند و مسئولان با دیدن مشکلات راحت‌‌تر تصمیم‌‌گیری می‌‌کنند.

وی به کوچه‌های خاکی و زمین رسی روستا اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح هادی مشکل رفت و آمد در داخل روستا در فصل زمستان و مواقع بارانی برطرف می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: امروز این روستا از نظر افت ولتاژ برق مشکلی ندارد و قدردان این نعمات هستند و مشکل حاضر این روستا آب آشامیدنی سالم است که امید است به‌ زودی این نعمت هم به کام مردم این روستا شیرینی کند.

بخشدار مرکزی راور بیان داشت: راه روستایی گوهجر به بهاباد در حال ساخت است و برای هشت کیلومتر باقیمانده این جاده درخواست اعتبار شده و به زودی با تخصیص اعتبار کار احداث آن آغاز می‌شود.

سعیدی به مشکل کمبود آب قنوات و روستاهای اطراف گوهجر در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید با مهار آب‌های فصلی در مسیر رودخانه‌ها و لایروبی قنوات تا اندازه‌ای مشکل کم‌آبی روستا برطرف شود.

بخشدار مرکزی راور در این نشست که با حضور فرماندار راور برگزار شد، گزارشی از مسائل و مشکلات روستای گوهجر در زمینه کمبود کود شیمیایی، سوخت ماشین‌آلات کشاورزی، راه‌اندازی عابربانک پست بانک و خطوط اینترنت ارائه و خواستار توجه بیشتر به روستاهای محروم شد.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول