اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین روز مهر

زنگ جشن بازگشایی مدارس در تویسرکان طنین‌انداز شد

زنگ جشن بازگشایی مدارس، در مدرسه خیرساز حاج غفار رسولی در تویسرکان طنین‌انداز شد.

زنگ جشن بازگشایی مدارس در تویسرکان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز زنگ بازگشایی مدارس با حضور عباس بهرامی‌مشعوف معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش همدان، حسین‌علی شرکائی فرماندار تویسرکان، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان صدای زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه حاج‌ غفار حاج‌رسولی طنین‌انداز شد.

در این مراسم فرماندار تویسرکان با تبریک گرامیداشت تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای ایستادگی ملت ایثارگر و مجاهد ایران اسلامی است.

حسین‌علی شرکائی با گریزی بر رویداد بزرگ پیروزی انقلاب و شکست طاغوت و استکبار جهانی، ابراز کرد: رژیم بعث عراق با پشتیبانی تمام دنیا علیه ملت ایران، جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد.

وی به مقاومت جانانه همه اقشار ملت ایران در دفاع کشور اشاره کرد و یادآور شد: مردم خداجو با تبعیت محض از ولایت فقیه و گذشت از جان و مال خود دشمنان را با غیرتمندی به جای خود نشاند و قدرت پوشالی استکبار را درهم شکست.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: دانش‌آموزان زیادی در این زمان، کلاس درس و مدرسه را برای پاسداری از تمامیت ارضی کشور رها کردند و به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون فداکاری و گذشت حماسه‌سازان دفاع مقدس است، تصریح کرد: دانش‌آموزان با استفاده درست از فرصت‌ها و به‌کارگیری نبوغ خود در راستای اعتلای کشور و صیانت از آرمان‌های امام(ره) و شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

شرکائی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به حضور بیش از 12 میلیون دانش‌آموز در کلاس‌های درس، بیان کرد: امروز آغازی بر جهادگری شما در سنگر علم و دانش است.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول