اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار مسئولان هیئت هندبال استان با سرپرست باشگاه سپاهان

احتمال احیا دوباره هندبال در باشگاه سپاهان

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان با سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

احتمال احیا دوباره هندبال در باشگاه سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرامرز می‌آبادی رئیس هیئت هندبال به اتفاق سلیمانی رئیس کمیته داوران و اخوان رئیس کمیته مربیان هندبال استان با ترابیان رئیس هیئت مدیره و سرپرست کنونی باشگاه سپاهان ملاقات کرد.

در این دیدار صمیمانه می‌آبادی در ابتدا ضمن تبریک قهرمانی تیم نوجوانان سپاهان در مسابقات لیگ نوجوانان کشور در ادامه به تشریح وضعیت کنونی هندبال در استان و لزوم توجه بیشتر به این رشته در مهد هندبال ایران پرداخت و در ادامه ترابیان با تائید گفته‌های او و همراهان نسبت به همکاری‌های آتی در آینده نزدیک قول مساعد داد تا بار دیگر شاهد رشد و بالندگی این رشته در استان پهناور اصفهان باشیم.

می‌آبادی در پایان این جلسه نسبت به نتایج این نشست ابراز امیدواری کرد و از تمایل دوباره سپاهانی‌ها برای حضور در هندبال کشور خبر داد و  برای ترابیان آروزی موفقیت کرد.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه فولادمبارکه سپاهان بار دیگر تصمیم برای تیمداری در هندبال گرفته‌اند و با انجام بررسی‌های لازم، تصمیم خود را با حضور یک تیم در لیگ دسته یک کشور عملی می‌کنند.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول