اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد

افزودن 97 اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: 97 اتوبوس گازسوز و مینی‌بوس به ارزش 140 میلیارد ریال به ناوگان عمومی حمل و نقل شهری شیراز افزوده می‌شود.

افزودن 97 اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ناصری بعد از ظهر امروز در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای کاهش بار ترافیک و حمل و نقل درون‌شهری 80 درصد بودجه عمرانی شهرداری شیراز به این طرح اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک پلیس راهور، 12 سازمان شهرداری شیراز به طور شبانه‌روزی با نصب 110 دستگاه دوربین نظارت تصویری در نقاط پرتردد این شهر، بر نحوه کنترل و کاهش بار ترافیکی و رفت و آمد خودروها نظارت دارند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: با روند اعمال قانون مهندسی، فرهنگ ترافیک، توسعه خدمات الکترونیک، مدیریت تقاضای سفر، زمان‌بندی آغاز بازگشایی مدارس و خروج کارکنان از مراکز دولتی و اطلاع‌رسانی از وضعیت تردد، معضل ترافیک تا حدودی کاهش می‌یابد.

ناصری از راه‌اندازی ستاد مهر در حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز در دو ماه پیش خبر داد و بیان داشت: نصب تجهیزات ترافیکی، خط‌کشی، نصب علائم هشداردهنده در جلو مدارس، آموزش به 15 شرکت حمل و نقل از ویژگی‌های این طرح است.

وی در پایان تأکید کرد: برپایی دوره‌های آموزشی رانندگان سرویس‌های مدارس دانش‌آموزان که به عنوان سرمایه ملی مطرح هستند، اولویت اصلی معاونت حمل و نقل شهرداری است.

انتهای پیام/2448/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول