اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد

رفع مشکلات فنی تمام اتوبوس‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تمام اتوبوس‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید معاینه و مشکلات فنی آن‌ها برطرف شده تا برای خدمات‌رسانی به مردم و دانش‌آموزان مشکلی به وجود نیاید.

رفع مشکلات فنی تمام اتوبوس‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید

مهدی خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی تمام اتوبوس‌ها رنگ‌آمیزی شده و وسایل گرمایشی و سرمایشی به طور کامل بازبینی و ایرادات آن‌ها رفع شده است.

وی تصریح کرد: برای کم شدن مشکلات و سریع‌تر شدن خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان 10 اتوبوس امداد در 10 نقطه شهر ساکن شده‌اند تا در صورت بروز مشکل به سرعت مشکل اتوبوس حل شود و در خدمات‌رسانی اخلال ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به راهکارهای اتخاذ شده برای خدمات‌رسانی بهتر به مدارس خاطرنشان کرد: در ایستگاه‌هایی که تراکم مدارس در محدوده آن‌ها کم است انباشتگی جمعیت در آن‌ها به‌وجود نمی‌آید و سرعت خدمات‌رسانی با کم کردن توقف در ایستگاه‌های ابتدایی و انتهایی بالا می‌رود.

خجسته ادامه داد: در ایستگاه‌هایی که با تراکم جمعیت رو به رو هستیم برای سرویس‌دهی به موقع، اتوبوس خالی اعزام می‌شود تا مشکلی برای دانش‌آموزان به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: همچنین در ایستگاه‌هایی که تراکم جمعیت از حد عادی بسیار بالاتر باشد برای دانش‌آموزان دختر سرویس ویژه ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در ارتباط با دیگر اقداماتی که سازمان اتوبوسرانی برای ارائه خدمات بهتر انجام داده است، یادآور شد: بیشتر اتوبوس‌های این سازمان به سیستم اعلام صوتی ایستگاه‌ها مجهز شده‌اند تا دانش‌آموزان در مقوله مسیریابی دچار مشکل نشوند.

خجسته با بیان این‌که یکی از مقولات مهم و مورد توجه در بحث رفت و آمد دانش‌آموزان سرویس مدارس است، عنوان کرد: سازمان اتوبوسرانی مانند سال‌های گذشته آمادگی دارد تا مینی‌بوس‌های تحت اختیار خود را برای سرویس‌دهی ایمن و کم هزینه در اختیار مدارس بگذارد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول