اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد

جایگزینی 50 اتوبوس جدید با اتوبوس‌های فرسوده در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: ابتدای مهر ماه امسال هم‌زمان با بازگشایی مدارس 50 دستگاه اتوبوس جدید جایگزین 50 دستگاه اتوبوس فرسوده موجود در سطح شهر اصفهان می‌شود.

جایگزینی 50 اتوبوس جدید با اتوبوس‌های فرسوده در اصفهان

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد اتوبوس‌های فرسوده موجود در سطح شهر اصفهان اظهار کرد: 300 دستگاه اتوبوس فرسوده در سطح شهر اصفهان وجود دارد که این اتوبوس‌ها برای ادامه فعالیت در سطح شهر باید نو‌سازی شوند.

وی با بیان اینکه نو‌سازی ناوگان اتوبوس‌رانی از خواسته‌های مردم و شرکت واحد است، اضافه کرد: اما طی دو سال و نیم گذشته نو‌سازی ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان تحقق پیدا نکرده است و اتوبوس‌های فرسوده همچنان در سطح شهر تردد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه عدم تحویل اتوبوس از سوی دولت و تحریم‌های حاکم بر کشور از دلایل عدم نو‌سازی ناوگان اتوبوس‌رانی محسوب می‌شود، تصریح کرد: در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال قراردادی برای خرید 150 دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی اصفهان منعقد شده است.

وی به ضرورت تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: 100 دستگاه از این اتوبوس‌ها در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال به چرخه حمل و نقل عمومی شهر اصفهان اضافه شده که تعدادی از این اتوبوس‌ها برای سرویس‌دهی به شهروندان در فاز نخست و دوم خط یک BRT اصفهان فعالیت می‌کنند.

روحانی تاکید کرد: همچنین طی دو ماه گذشته 25 دستگاه از این اتوبوس‌ها جایگزین اتوبوس‌های فرسوده موجود در سطح شهر شده‌اند و ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان درصدد نو‌سازی اتوبوس‌های فرسوده است.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی اتوبوس‌رانی اصفهان برای نو‌سازی این ناوگان اشاره کرد و افزود: ابتدای مهر ماه امسال هم‌زمان با بازگشایی مدارس 50 دستگاه اتوبوس جدید جایگزین 50 دستگاه اتوبوس فرسوده موجود در سطح شهر اصفهان می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: با وارد شدن این اتوبوس‌ها به سطح شهر، اتوبوس‌رانی نسبت به نو‌سازی 50 دستگاه اتوبوس فرسوده موجود در سطح شهر و بازگشت این اتوبوس‌ها به چرخه حمل و نقل عمومی شهر اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه در گذشته عمر مفید اتوبوس‌ها 10 سال بوده است، اظهار کرد: اما در حال حاضر عمر مفید اتوبوس‌ها از 10 به 15 سال افزایش یافته است.

انتهای پیام/63004/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول