اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جزییات واژگونی اتوبوس زائرین مازندرانی در گلستان

بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران مشهد که همگی اهل شهرستان آمل بودند، 30 زائر مجروح شدند.

جزییات واژگونی اتوبوس زائرین مازندرانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یک کاروان زیارتی مشهد مقدس که از شنبه هفته گذشته از روستای تیرویجان و روستاهای اطراف شهرستان آمل به سمت استان خراسان حرکت کرده بود، در مسیر بازگشت دچار حادثه شد.

مجتبی اسدی از خانواده‌های زائران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این اتوبوس که اظهارات اولیه مسافرین آن فرسوده بودن اتوبوس ولوو و عدم هوشیاری راننده دلیل اصلی واژگونی این خودرو اعلام شده است در نزدیکی شهرستان کلاله به عمق 10 متر در حاشیه جاده سقوط می‌کند.

وی افزود: اگر چه به گفته مسافران و خانواده‌های این زائران مسافران در زمان حادثه که صبح روز جمعه گزارش شده است در خواب بودند اما انحراف به چپ در حین سبقت گرفتن از یک خودرو و نداشتن توانایی خودرو برای این عمل موجب این واژگونی شده است.

به گفته این همراه بیماران از صبح امروز 20 نفر از مصدومان شرایط ترخیص از بیمارستان را برخوردار هستند اما بی‌توجهی مسئولان بیمارستان و نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی موجب معطلی بیماران و همراهان آنها شده است.

به گزارش فارس، این خودرو 40 سرنشین داشت که از این تعداد 30 نفر به همراه راننده اتوبوس مجروح شده و دارای شکستگی پا، دست، سر و لگن شده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند. 

انتهای‌پیام/86011/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول