اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان عنوان کرد

ضرورت تامین زمین مورد نیاز متقاضیان جدید مسکن مهر

استاندار کردستان با اشاره به اهداف مسکن مهر در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد، خواستار تامین زمین برای ثبت‌نام متقاضیان جدید مسکن مهر در استان شد.

ضرورت تامین زمین مورد نیاز متقاضیان جدید مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی یکشنبه شب در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار داشت: از اینکه مردم به ادارات مراجعه کنند و ما آنها را بدون پاسخ بگذاریم اعتماد به نظام اسلامی از بین می‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اکنون زمین‌هایی در اختیار مردم قرار دارد که باید آنها را هدایت کنیم چرا که مردم در هر شرایط نسبت به ساخت و ساز در این زمین‌ها اقدام خواهند کرد پس بهتر است ما زمینه ساخت و ساز را برای این افراد فراهم نماییم تا از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

وی افزود: بهتر است به جای اینکه برای خود کار کنیم و منافع شخصی خود را در نظر بگیریم، برای مردم کار کنیم و در این صورت است که اعتماد مردم نسبت به ادارات و دستگاه‌های دولتی افزایش می‌یابد.

شهبازی خطاب به مدیران دستگاه‌ها تاکید کرد: هر اندازه که بتوانید برای مردم کار کنید من تمام مسئولیت‌ها را می‌پذیرم و تنها به کسی کمک کنید که واقعا نیاز است و مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.

این مسئول تصریح کرد: برخی از کارمندان ادارات استان دید منفی دارند و الکی به من گیر می‌دهند بلکه باید نسبت به اجرای دستورات مسئولان بالاتر اقدام کنند و این مسئله باید از سوی مسئولان دستگاه‌ها پیگیری شود.

استاندار کردستان گفت: برخی در استان از انجام کارهای تلفنی بدشان می‌آید در صورتی که این عمل باید به صورت یک فرهنگ در استان تبدیل شود چون می‌توان با یک تلفن کارهای بزرگی انجام داد.

مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این جلسه ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان آماده واگذاری است.

محمدصادق وجدی متذکر شد: 8 هزار واحد نیز به تسهیلات 30 میلیون تومانی نیاز دارد و اگر چه این موضوع در پنج استان اجرایی شده است اما تاکنون سهمیه‌ای به استان کردستان اختصاص نیافته است.

وی به عدم تامین انشعابات پروژه مسکن مهر دگایران سنندج اشاره کرد و اذعان داشت: با وجود اینکه تمامی حق انشعابات این پروژه به حساب دستگاه‌های خدمات‌رسان واریز شده است اما تاکنون اقدامی برای تامین انشعابات نشده است.

انتهای پیام/79001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول