اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی خبر داد

آماده‌‌سازی 10 هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی

استاندار مرکزی از آماده‌‌سازی 10 هزار واحد مسکن از واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر در این استان خبر داد.

آماده‌‌سازی 10 هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکونی در قالب طرح‌های مسکن مهر در شهرهای اراک، خمین، ساوه، دلیجان و محلات و مهاجران تکمیل و به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مسکن مهر ساخت 41 هزار واحد در دستور کار مسئولان استان قرار گرفت که 21 هزار واحد احداث و به متقاضیان واگذار شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: 10 هزار واحد دیگر نیز هم اکنون از 75 درصد پیشرفت برخوردار هستند که از این تعداد هشت هزار واحد تا پایان سال جاری و مابقی در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

شعبانی‌فرد اذعان داشت: اجرای طرح مسکن مهر یکی از اقدامات ارزشمند دولت نهم و دهم بود که نقش بسیار مؤثری در خانه‌دار شدن قشرهای مختلف جامعه داشت.

وی، یکی از مشکلات بانک‌ها در زمینه طرح مسکن مهر را عدم پرداخت اقساط از سوی صاحبان واحدها عنوان کرد و ابراز داشت: متاسفانه در برخی از واحدهای به بهره‌برداری رسیده شاهد اراده ضعیف برای بازپرداخت اقساط بانکی هستیم که متولیان این حوزه باید بین مالکان خوش حساب و بدحساب تفاوت قائل شده و از مجاری قانونی از حق دولت دفاع کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز با اشاره به پروژه‌ 411 واحدی دلیجان گفت: این پروژه با پیمانکاری جهاد خانه سازی و پروژه 125 واحدی با پیمانکاری بنیاد مسکن با معضل کندی در تحویل و برخی اختلاف حساب‌ها بین متقاضیان و تعاونی‌ها مواجه شده که باید هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

غلامرضا خرمی افزود: با توجه به بروز برخی مشکلات در زمینه تفاوت‌ قیمت مسکن‌‌ها می‌طلبد تکلیف تفاوت قیمت، کیفیت ساخت و وضعیت پرداخت‌های جدید متقاضیان مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر غدیر مهاجران با چالش مواجه شده که باید برای برق‌رسانی این پروژه مشکلات پیش رو بر طرف شود.

انتهای پیام/87005/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول