اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

احداث 20 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی / افزایش سهمیه مسکن استان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 20 هزار واحد مسکن مهر در استان توسط این اداره کل در حال ساخت است.

احداث 20 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی / افزایش سهمیه مسکن استان

رضا موسوی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بردسکن با اشاره به پیشرفت 85 درصدی ساخت واحدهای در دست احداث اظهار داشت: در سال قبل و شش ماه اول امسال 10 هزار واحد به افراد متقاضی واگذار شده است.

وی با اعلام این‌که خراسان تنها استانی است که سهمیه مسکن مهر خود را افزایش داده است، گفت: علیرغم مشکلات مالی، این اداره کل وظایف خود را انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: سال گذشته 600 میلیارد ریال اعتبار عمرانی و ملی برای بنیاد مسکن در نظر گرفته شد که هنوز تخصیص پیدا نکرده و امسال نیز همین میزان اعتبار اختصاص داده شده که فعلاً روی کاغذ است.

وی اظهار داشت: اگر چه اعتباراتی به این حوزه تخصیص پیدا نکرده اما مدیران ما در شهرستان‌ها از منابع داخلی و بر اساس تعهدات خود کارها را تعطیل نکرده‌اند و در حد توان خود اقداماتی را انجام می‌دهند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت اعتبارات، اولویت با پروژه‌های نیمه تمام است و تا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پروژه جدیدی اجرا نخواهد شد.

وی در مورد اخذ تسهیلات خرید مسکن اظهار داشت: تنها استانی که در کشور توانست وام خرید مسکن را اخذ کند، خراسان رضوی بود که این مهم بین متقاضیان پرداخت شد.

موسوی‌نیا همچنین به یکی دیگر از ماموریت این اداره کل در خصوص اعطای وام‌های ساخت حمام روستایی اشاره کرد و از تخصیص وام‌های قرض‌الحسنه برای احداث حمام‌های روستایی و تعمیرات در آینده نزدیک در سطح استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: سقف این تسهیلات 20 میلیون ریال است که براساس تعداد متقاضیان که از قبل ثبت‌نام کرده‌اند به شهرستان‌ها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش فارس، وی و هیئت همراه در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان بردسکن مشکل مسکن مهر و تعهدات فی‌مابین بنیاد مسکن و شهرداری بردسکن را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول