اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان ثبت احوال چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور 12428 جلد شناسنامه مکانیزه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل سازمان ثبت احوال چهارمحال و بختیاری از صدور 12 هزار و 428 جلد شناسنامه مکانیزه در این استان خبر داد.

صدور 12428 جلد شناسنامه مکانیزه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرسول غزالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت وقایع ولادت، وفات، ازدواج و طلاق وهمین طور ثبت مهاجرت از وظایف اصلی سازمان ثبت احوال استان است که در انجام این مهم تلاش وافر صورت می‌گیرد.

وی از ثبت 8 هزار و 873 ولادت از ابتدای سال تا به حال در این استان خبر داد و گفت: حدود 99 درصد ولادت‌ها در مهلت قانونی ثبت شده است.

غزالی افزود: در همین مدت نیز یک هزار و 752 مورد فوت به ثبت رسیده که در این مورد نیز بیش از 5/99 درصد در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

مدیرکل سازمان ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان ازدواج ثبت شده در سال جاری خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد 2هزار و 194 مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: از این میزان ازدواج به ثبت رسیده یک هزار و 669 مورد در مناطق شهری و 525 مورد در نقاط روستایی به ثبت رسیده است.

غزالی به میزان طلاق ثبت شده نیز اشاره کرد و یادآور شد: در همین زمان نیز 176 مورد طلاق به ثبت رسیده که 150 مورد آن درمناطق شهری و 26 مورد در مناطق روستایی بوده است.

این مسئول تاکید کرد: از ابتدای سال تا به حال تعداد 12 هزار و 428 جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/68006/س30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول