اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد:

پایان شهریور، مهلت ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن انبارهای ذخیره کالا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پایان شهریور، مهلت ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن انبارهای ذخیره کالا است.

پایان شهریور، مهلت ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن انبارهای ذخیره کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت، مهلت شناسنامه‌دار نمودن کلیه انبارها و مراکز نگهداری کالاهای وارداتی تا پایان شهریورماه می باشد.

وی اظهار داشت: صاحبان این گونه مراکز لازم است حداکثر تا پایان شهریور ماه سالجاری با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به تکمیل اطلاعات درخواست شده برای مکان‌های مربوطه نسبت به دریافت شناسه واحد ذخیره‌سازی یا نگهداری کالا اقدام کنند.

تابش با اشاره به آدرس اینترنتی سامانه بهین یاب به آدرس www.behinyab.ir اضافه کرد: عواقب ناشی از عدم اقدام صاحبان انبار و دارندگان مراکز ذخیره سازی کالا در موعد مقرر ، متوجه متصدی محل نگهداری بوده و پس از پایان مهلت مذکور، کالاهای بدون شناسه در انبارها به عنوان قاچاق محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به دستور‌العمل وزارت صنعت، معدن و تجارت هرگونه مکانی که می‌تواند به نوعی مبداء بارگیری یا مقصد تخلیه کالای تجاری محسوب شود موظف است تا با مراجعه به سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و تکمیل اطلاعات درخواست شده، برای مکان‌های مربوطه شناسه واحد ذخیره سازی یا نگهداری کالا دریافت کند.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول