اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

4200 کلاس اولی امروز نخستین روز مدرسه را جشن گرفتند

چهار هزار و 200 کلاس اولی بروجردی امروز نخستین روز رفتن به مدرسه را با حضور معلمان و اولیا جشن گرفتند.

4200 کلاس اولی امروز نخستین روز مدرسه را جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مدیر آموزش و پرورش بروجرد صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در بروجرد اظهار داشت: در سال تحصیلی 93-92 بیش از 50 هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی وارد مدرسه می‌شوند و همه مدارس فردا دوشنبه رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

فرج‌الله شاهوردی‌زاده اضافه کرد: همه مدارس شهرستان بروجرد آمادگی کامل را برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس دارند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در ادامه این مراسم، امام جمعه بروجرد اذعان داشت: رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باعث شد تا امروزه همه دانش‌آموزان در سایه امنیت به کسب علم و دانش بپردازند.

حجت‌الاسلام حسن ترابی اضافه کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بازگشایی مدارس نشانگر این است که شهدای زیادی جان خود را فدا کردند، تا امروز دانش‌آموزان در کمال آرامش و آسایش به تحصیل بپردازند و بتوانند موفقیت‌های زیادی را کسب کنند.

وی اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثارگری جانبازان، صبر و استقامت آزادگان و شهادت شهدا سبب شد، تا دوران دفاع مقدس از افتخارات و سربلندی‌های ملت ایران باشد و ما وظیفه داریم که همیشه راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: همه دانش‌آموزان باید در سنگر تعلیم و تربیت برای پیشرفت و سعادت کشور ایران تلاش کنند، تا روز به روز بر افتخارات و موفقیت‌های این مرز و بوم اضافه شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد؛ در مراسم جشن شکوفه‌ها که در مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد بروجرد برگزار شد، امام جمعه بروجرد، فرماندار و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/85005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول