اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خبر داد

افزایش 250 نفری تعداد کلاس اولی‌ها در نهاوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: امسال ورودی‌های کلاس اول در نهاوند 250 نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش 250 نفری تعداد کلاس اولی‌ها در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا تکلو پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان کلاس اولی، والدین آن‌ها و هیئت امنای مدرسه شهیده طالبیان اظهار کرد: تمام شرایط برای ورود دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در شهرستان نهاوند و شهرهای گیان، برزول و روستاها مهیا شده است.

وی افزود:‌ ساماندهی معلمان در مقاطع مختلف و توزیع کتب درسی مورد نیاز دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی و نظم خاصی انجام شده و هیچ یک از دانش‌آموزان در این شهرستان بدون کتاب نیستند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در سطح شهرستان به مقدار کافی خبر داد و گفت: با فرارسیدن ماه مهر لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس دانش‌آموزان توسط مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های عرضه مستقیم در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با اشاره به ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان و رضایت دانش‌آموزان، والدین و مربیان از این روش ثبت‌نامی ابراز داشت:‌ بیش از 95 درصد از دانش‌آموزان که امکان حضور فیزیکی در سطح مدارس را نداشته‌اند از طریق الکترونیکی و با موفقیت ثبت‌نام کرده‌اند.

تکلو با بیان اینکه یک‌هزار و 750 نفر از دانش‌آموزان کلاس اولی امسال ثبت‌ نام کرده‌اند، ابراز داشت:‌ این تعداد سال گذشته یک هزار و 500 نفر بود که افزایش 250 نفری دانش‌آموزان در این مقطع نشانگر سرزنده بودن فضای عمومی شهرستان است.

وی با اشاره به وجود بیش از 25 هزار دانش‌آموز نهاوندی در مقاطع مختلف تحصیلی ادامه داد: این دانش‌آموزان در بیش از 300 فضای آموزشی سازماندهی شده و با مهیا شدن شرایط مطلوب تحصیلی می‌توانند در کمال نشاط و آرامش سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به یکی از مهمترین مسائل پیش روی دانش‌آموزان و والدین آنها در نهاوند اشاره کرد و گفت: امسال 100 درصد فضاهای آموزشی در حوزه شهرستان به صورت تک ‌نوبته و در نوبت صبح فعالیت می‌کنند که این امر نقش مهمی در فراگیری بهتر و مطلوب‌تر دروس برای دانش‌آموزان دارد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تأمین سرویس مدارس به ویژه برای دانش‌آموزان ساکن روستاها خاطرنشان کرد: امسال هزینه سرویس مدارس به حساب والدین دانش‌آموزان واریز می‌شود تا خود آن‌ها با رانندگان عقد قرارداد کرده و نظارت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/89016/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول