اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

نبرد دشمن از طریق ماهواره به درون خانه‌ها آمده است

امام جمعه فهرج گفت: امروز نبرد دشمن در خانه‌ها و توسط شبکه‌های ماهواره‌ای است.

نبرد دشمن از طریق ماهواره به درون خانه‌ها آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد ایثار، استقامت و مقاومت است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: امروز عزت و سربلندی ما مرهون رشادت‌ها و دلیری جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه فهرج با اشاره به سخنان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در رابطه با دفاع مقدس، ابراز داشت: جنگ ما جنگ حق و باطل بود و جنگ تحمیلی جنگ بین اسلام و کفر بود.

ابراهیمی با اشاره به کمک‌های غرب به صدام در دوران دفاع مقدس، افزود: کشورهایی همچون شوروی، فرانسه، کانادا و چند کشور دیگر به صدام برای مقابله با ملت ایران کمک تسلیحاتی و مالی می‌کردند.

وی اذعان داشت: ملت ما با اعتقادی که داشتند در مقابل دنیای کفر ایستادند و عامل موفقیت مردم در دوران دفاع مقدس پیروی از ولایت فقیه بود.

امام جمعه فهرج با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، اذعان داشت: امروز جنگ تحمیلی تمام شده است، اما جنگ فرهنگی دشمن بر علیه ما آغاز شده است و دشمن به دنبال گرفتن روحیه ایثار، ایمان و اعتقادات ما است.

ابراهیمی بیان داشت: امروز نبرد دشمن در خانه‌های ما و توسط شبکه‌های ماهواره‌ای است و دشمن ابزار و آلات فساد را برای جوانان ما تدارک دیده است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، متذکر شد: ملت ما سبب بیداری ملت‌ها شده است.

انتهای پیام/80013/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول