اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

ترس دشمن از عزت، سربلندی و اقتدار مسلمانان است

امام جمعه تایباد گفت: پیشرفت در عرصه‌های مختلف موجب عزت، سربلندی و اقتدار میهن اسلامی و ترس دشمنان می‌شود.

ترس دشمن از عزت، سربلندی و اقتدار مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی در خطبه‌های نماز جمعه شهر تایباد به فضائل امام علی (ع) و ائمه معصومین (ع) اشاره کرد و ائمه معصومین (ع) را اهل علم، اجتهاد، امر به معروف و نهی از منکر و مایه رحمت و برکت برای مردم خواند و گفت: پیروی از اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مایه افتخار است و همگان باید با زندگی و سیره ائمه معصومین آشنا شده و در زندگی خود از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بهره جویند.

وی در خطبه دوم به هفته گرامیداشت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با همت و تلاش و توکل به خدا، مردانه در برابر دشمنان ایستادند و دفاعشان نیز چون برای رضای خدا بود، مقدس بود.

امام جمعه تایباد آمادگی همیشگی برای دفاع و قدرتمندی در تمام عرصه‌های علمی، اقتصادی و نظامی را از مسائل بسیار مهم برشمرد و اقتدار هر چه بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف را موجب عزت و سربلندی ما و ناامیدی و ترس دشمنان خواند.

وی گفت: پیشرفت در عرصه‌های مختلف موجب عزت، سربلندی و اقتدار میهن اسلامی و ترس دشمنان می‌گردد.

محدثی همچنین با ذکر آیاتی از قرآن کریم در مورد صبر و استقامت در برابر دشمنان و متجاوزان افزود: هرچه ما در تعظیم شعائر اسلامی و پایداری و استقامت در راه خدا بیشتر بکوشیم مجد و عظمت و عزتمان بیشتر خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان تایباد، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را یادآوری دلاوری ملت مسلمان و بیدار دل ایران در برابر دشمن متجاوز و سند سرافرازی ملت مسلمان ایران عنوان کرد.

امام جمعه تایباد در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس از اولیا و مربیان خواست تلاش دوچندان داشته باشند تا بتوانند افراد مفیدی را به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول