اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی مخالفت‎های بی‎اساس با پروژه پارک موزه دفاع مقدس تاکید شد

مخالفان انرژی خود را صرف کوبیدن دشمن کنند نه کوبیدن خودی‎ها

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تمام پیشرفت‎های کشور مرهون فرهنگ دفاع مقدس است به مخالفان پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد: بهتر است مخالفان، انرژی خود را صرف کوبیدن دشمن کنند نه کوبیدن خودی‌ها.

مخالفان انرژی خود را صرف کوبیدن دشمن کنند نه کوبیدن خودی‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: پارک موزه دفاع مقدس در گلستان یک مرکز فرهنگی و تفریحی سالم است که با حداقل خسارت زیست محیطی «نزدیک به صفر» مراحل اجرایی خود را سپری می‎کند که مستندات آن نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروژه پارک موزه دفاع مقدس جزو مصوبات ملی است، افزود: در هر استان یک پارک موزه دفاع مقدس احداث خواهد شد که در بسیاری از استان‎ها نیز به بهره‎برداری رسیده است.

سیاه‎نمایی مخالفان در اجرای پارک موزه دفاع مقدس موثر نبوده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: به دلیل وضعیت جغرافیایی و محدودیت اراضی در گلستان امکان احداث پارک موزه دفاع مقدس در فضای چند 10 هکتاری پیش‎بینی نشد و مراحل عملیاتی شدن این پروژه در محل گلزار شهدای گمنام در تپه‎نورالشهدا در حال پیگیری و اجراست.

بابایی بیان داشت: کسانی که درک صحیحی از دفاع مقدس ندارند نسبت به اجرای این پروژه مخالفت می‎کنند و چند نفری از معترضین با بی‎بی‎سی و دشمنان کینه‎توز و تشنه به خون ملت ایران اقدام به مصاحبه کرده که مردم به شایستگی پاسخ آنها را دادند.

وی با تاکید بر اینکه سیاه‎نمایی مخالفان در اجرای پارک موزه دفاع مقدس موثر نبوده است، بیان داشت: آنها تلاش داشتند از راه‎های قانونی جلوی این کار را بگیرند اما دیدند همه اقدامات قانونی است و دیگر سیاه نمایی‎ها اثر ندارد.

برای حفظ ارزش‎های دفاع مقدس از این پروژه حمایت می‎کنیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: زمانی پروژه پارک موزه دفاع مقدس در اختیار گلستان قرار گرفت که کشور با شرایط تحریم مواجه بود در حالیکه در برخی استان‎ها این پروژه افتتاح و به  بهره‎برداری رسیده و در برخی استان‎ها تا مرحله پیشرفت 80 تا 90 درصدی رسیده است.

بابایی با تاکید بر اینکه برای حفظ ارزش‎های دفاع مقدس از این پروژه حمایت می‎کنیم، گفت: تاکنون حرف منطقی از کسانی که در راستای اجرای این پروژه مخالفت می‎کنند شنیده نشده است این دسته افراد فقط بهانه محیط زیست آن هم زمانی که اسم شهدا به میان می‎آید، فریاد بلند می‎کنند.

وی ادامه داد: ما مخالف ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی در نقاط مختلف نیستیم و در این راستا چه کسی بهتر از مردم که برایشان مراکز فرهنگی و تفریحی ایجاد شود.

افراد برای بازار خبر و کسب شهرت خود را درگیر مفاخر ملی نکنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: آنهایی که دنبال بازار خبر و مطرح شدن خودشان هستند نباید خود را درگیر مفاخر ملی کنند چراکه دفاع مقدس چیزی در حد قد و قواره آنها نیست.

وی با بیان اینکه مردم و حتی مخالفین این پروژه ملی می‎دانند که علت این مخالفت‎ها ریشه در چه چیزی دارد، اظهار داشت: تمام پیشرفت‎هایی که در کشور حاصل شده مرهون فرهنگ دفاع مقدس است لذا بهتر است مخالفان، انرژی خود را صرف کوبیدن دشمن کنند نه کوبیدن خودی‎ها.

انتهای پیام/83001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول