اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در فهرج

رژه نیروهای بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی در فهرج برگزار شد.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی در فهرج برگزار شد.

در این مراسم عشایر غیور حضوری چشمگیر داشتند و رژه عشایر با لباس محلی بلوچی یک رنگ سفید جلوه خاصی به این مراسم بخشیده بود و حضور جوانان بسیجی عضو گردان‌ها و گروهان‌های بسیج که با شور و اشتیاق در این مراسم حضور داشتند، وصف‌شدنی نبود.

در این مراسم حضور شیرزنان که در پشتیبانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس در پشت خطوط جنگ نقش موثری داشتند هم چشمگیر بود، آنها آمده بودند که اعلام کنند، همچنان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و گوش به فرمان منویات رهبر معظم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) هستند.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج، رئیس شورای تامین، جانشین فرماندهی انتظامی و امام جمعه فهرج در جایگاه ویژه حضور داشتند.

با آغاز مراسم رژه نیروهای بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه به ترتیب حلقه‌های نمونه صالحین شهید صابری برج معاذ، گروهان نمونه شهید باهنر، گروهان نمونه شهید رجایی و گردان امام حسین (ع) و گروهان عشایری حوزه حضرت رسول(ص)، و گروهان نمونه حوزه حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل جایگاه رژه رفتند.

سپس رژه یگان‌های موتوری بسیج، نیروی انتظامی، پاسگاه راهنمایی و رانندگی فهرج - ایرانشهر، نیروی انتظامی، شهرداری و ادارات برگزار شد.

همچنین بسیجیان با حضور در گلزار شهدا و گلزار شهدای گمنام با نثار فاتحه و شاخه‌های گل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس موجب عزت و سربلندی ما است و شهدا با نثار جان و هستی خود در هشت سال دفاع مقدس این عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

محمد برجی پیروی از منویات ولایت و رهبری و حضور چشمگیر و گسترده مردم در تمام صحنه‌های انقلاب را عامل پیروزی ملت در دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/80013/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول