اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

تبعیت محض از ولی فقیه وظیفه نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، تبعیت محض از ولی فقیه را وظیفه نیروهای مسلح عنوان و گفت: امروز نیروهای مسلح این تبعیت محض از ولی فقیه را با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان اعلام می‌کند.

تبعیت محض از ولی فقیه وظیفه نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری صبح امروز در دیدار فرماندهان نیروی مسلح و اعضای شورای تأمین استان قزوین با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح اعلام می‌کنند که آمادگی کافی و لازم را برای حفظ ارزش‌ها و انقلاب اسلامی دارند و این آمادگی در دفاع از خون شهیدان که مایه سربلندی تشیع است به نماینده ولی فقیه در استان قزوین اعلام می‌کنیم.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح وظیفه دارند تا عزتی را که امام خمینی (ره)، روحانیت و شهدا برای ایران و اسلام به ارمغان آورده‌اند حفظ کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، تصریح کرد: تبعیت محض از ولایت‌فقیه وظیفه نیروهای مسلح است و ارتش مکتبی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به واقع حافظ ارزش هاست در این مسیر زحمات زیادی کشیده است.

میرحیدری ادامه داد: خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برای مقابله با استکبار در دفاع مقدس تلاش‌های زیادی کرده‌اند که باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان در دفاع مقدس از بیشترین سرمایه مادی و انسانی بهره‌مند بودند ولی آنچه موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد دو عنصر مهم ولایت‌پذیری و ایمان بود.

در ادامه این نشست، علی ناصری‌کیا مسئول بازرسی سپاه صاحب‌الامر (عج) عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که موجب افتخار مردم و اقشار ایثارگر جانبازان و خانواده شهدا شده است.

وی افزود: امروز باید با حرکت حول محور ولایت در مسیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام برداریم.

ناصری‌کیا خاطرنشان کرد: زمانی که دشمنان با تمام قوا به مرزهای کشورمان حمله کردند اقشار مردم نیز با تمام ایمان خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند که این مهم درسی برای آیندگان است.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول